Акції Xiaomi зросли на 16% ($7,6 мільярда) після запуску у продаж спортивного електромобіля Speed Ultra 7. Тепер Xiaomi оцінюється у $55,2 мільярда.
Як повідомляє Reuters, китайська компанія тепер коштує більше за американських виробників General Motors і Ford.
За інформацією видання, електрокар викликав великий інтерес серед покупців. У Xiaomi заявили, що за перший день після запуску продажів стандартної моделі SU7 компанія отримала 88 898 попередніх замовлень.
Вже випущено 5000 автомобілів SU7. Першим покупцям автівки доставлять із додатковими аксесуарами. Однак потенційні покупці мають доволі довго чекати: поставки SU7 Pro можуть зайняти 18-21 тиждень, а найдорожчої моделі Мах – 27-30 тижнів.
Засновник і генеральний директор Xiaomi Лей Джун заявив в Х, що поставки стандартної моделі почнуться 3 квітня у 28 китайських міст і включатимуть церемонію на заводі в Пекіні.
Tomorrow is the big day as we will be holding our first delivery ceremony for Xiaomi SU7 at Xiaomi EV Factory in Beijing. This will be followed by 28 other delivery centers in cities across the country. pic.twitter.com/MTzHUU5LIc
— Lei Jun (@leijun) April 2, 2024
Xiaomi офіційно не повідомляла, чи планує вона продавати автомобіль за кордоном. Але деякі українські автосалони вже почали приймати заявки на новий електрокар від компанії.
Раніше ми повідомляли, що свій перший електрокар Xiaomi презентувала ще минулого року і тоді ж оголосила про наміри стати одним із п’яти найкращих автовиробників у світі.
Виконавчий директор Лей Джун рекламував SU7 із суперелектричним двигуном, здатним розганятися швидше, ніж автомобілі Tesla та Porsche. Саме з цими компаніями хоче конкурувати Xiaomi.
Випуск SU7 відбувся в кінці березня. Стандартна модель SU7 EV коштує 215 900 юанів ($29 872,02), а Pro і Max – 245 900 юанів і 299 900 юанів відповідно. Ціна стандартного SU7 на 30 000 юанів дешевше за Tesla Model 3.
Також ProIT повідомляв, що Tesla заборонила власникам Cybertruck продавати авто у перший рік після покупки.