Meta презентувала багатофункціональний браслет для зчитування м’язової активності, який трансформує рухи тіла в команди для комп’ютера. Цього разу компанія представила наукову публікацію в журналі Nature, що підтверджує прогрес над пристроєм sEMG-RD, який уперше продемонстрували торік на конференції Connect. Про це повідомляє Gizmodo.
Як це працює
Пристрій використовує поверхневу електроміографію (sEMG): сенсори на зап’ясті зчитують електричні сигнали м’язів і перетворюють їх у дії на екрані. Переміщення курсора, відкриття вікон, запуск застосунків — усе без фізичного дотику до контролера.
Нова версія браслета використовує нейронну мережу, яка дає можливість:
• працювати з будь-яким користувачем без попереднього тренування моделі;
• швидко адаптуватися до фізіології носія;
• розпізнавати складніші жести, зокрема силу натискання або стискання віртуального об’єкта.
Ці функції відкривають перспективи застосування в AR/VR-інтерфейсах. Саме на це орієнтується Meta.
Продуктивність: від розпізнавання почерку до застосувань в інклюзії
Окрім керування інтерфейсом, браслет може:
• розпізнавати рукописний текст зі швидкістю 20,9 слів за хвилину;
• потенційно замінити камери в AR/VR-шоломах, де відстеження жестів працює не ідеально;
• допомагати людям з інвалідністю, оскільки не вимагає повноцінних жестів, а лише м’язових імпульсів.
Навіщо це Meta
Публікація в Nature не лише закріплює репутацію Meta як лідера у сфері AR/VR, а й демонструє, що інвестиції в науку замість просто продуктів — стратегічно важливі.
Компанія і далі формує альтернативу традиційним контролерам, орієнтуючись на більш природні, невидимі й інклюзивні інтерфейси майбутнього.
Раніше ми повідомляли, що Apple активно працює над новими чипами, спеціально призначеними для розумних окулярів, які мають конкурувати з XR-окулярами Google й окулярами Ray-Ban від Meta.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!