McDonald's оголосив про партнерство з Google для впровадження генеративного ШІ. Завдяки такий модернізації технологій компанія обіцяє радикально змінити діяльність мережі, пропонуючи клієнтам кращий сервіс і свіжішу їжу.
Вже з 2024 року McDonald's почне масштабну модернізацію своїх ресторанів. Зокрема, встановлення нового обладнання та програмного забезпечення, використання хмарних сервісів Google Cloud. «Тисячі» магазинів отримають оновлення апаратного та програмного забезпечення.
Основна мета – використовувати генеративний ШІ для аналізу величезних обсягів даних. Це оптимізує робочі процеси та покращить якість обслуговування. За словами представників компанії, одним із результатів буде «гарячіша та свіжіша їжа» для клієнтів.
Хоча McDonald's поки не розкриває подробиць про особливості використання ШІ, у своїй заяві компанія зазначає, що нові технології допоможуть менеджерам «швидко виявляти та впроваджувати рішення для зменшення збоїв у бізнесі», а також спростять роботу персоналу ресторану і створять нові можливості для клієнтів.
Крім цих нововведень, McDonald's впроваджує нову операційну систему, яка синхронізує мобільний застосунок і кіоски самостійного замовлення. Метою цього оновлення є створення узгодженого й інтуїтивно зрозумілого досвіду користувача. Компанія вважає, що такий підхід спростить процес замовлення для клієнтів і дасть змогу точніше тестувати й розробляти автоматизовані рішення для покращення роботи ресторану.
Зауважимо, що компанія Wendy's вже є партнером Google Cloud AI й тестує систему ШІ для прийому замовлень в одному з магазинів.
Про те, чи замінить у майбутньому штучний інтелект людей, читайте в нашому матеріалі.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!