Компанія оголосила, що припинить роботу над Manifest V2 у червні наступного року, деактивує розширення, які використовують Manifest V2, і припинить встановлення Manifest V2 через вебмагазин Chrome. Про це повідомляє Android Police.
Manifest V3 зіткнувся з критикою з боку розробників рекламних блоків, які скаржилися, що нова специфікація надто обмежена, але компанія внесла деякі виправлення.
У своїй публікації в блозі Google пояснює, що розробники покращили Manifest V3, виправивши деякі проблеми, з якими стикаються користувачі.
Компанія впроваджує вдосконалену підтримку фільтрації вмісту з більшими обмеженнями, що дає змогу створювати більші списки блокувань і набори правил. Існують також покращення для розширень, які покладаються на фонове відтворення, кращий контроль над термінами служби worker і новий API сценаріїв користувача.
Після призупинення переходу на Manifest V3 у грудні минулого року через величезну негативну реакцію користувачів у Google розробили більш коректні налаштування. Компанія хоче поступово зупинити попередню специфікацію Manifest V2 у червні 2024 року з Chrome 127 і в новіших версіях. Водночас у Google кажуть, що впроваджуватимуть зміни поступово.
Google заохочує розробників якнайшвидше перейти на Manifest V3 і заявляє, що «спостерігає значне зростання підтримки Manifest V3 серед спільноти розробників розширень».
Компанія описує у своєму блозі співпрацю з AdGuard, з яким вона працювала над подальшим удосконаленням Manifest V3, щоб зробити його більш придатним для відстеження і блокування реклами. AdGuard своєю чергою заявляє, що відчуває «обережний оптимізм» щодо змін на цей момент.
Але незадоволення Manifest V3 зберігається. За інформацією The Verge, некомерційна організація з цифрової конфіденційності EFF стверджує, що зміни Google є корисними, але «велика проблема залишається незмінною: якщо розширення не можуть впроваджувати інновації, користувачі програють, а трекери виграють... Тепер ми всі залежимо від Google, щоб продовжувати розвивати API, щоб не відставати від рекламодавців і трекерів».
Зауважимо, що оголошення про надання Manifest V3 розробникам і користувачам співпадає з «хрестовим походом» Google проти блокувальників реклами.
Раніше ми повідомляли, що на початку цього року YouTube почав боротися з використанням блокувальників реклами. У червні платформа застосувала більш агресивний підхід: YouTube попередив глядачів, що вони не зможуть відтворити понад три відео, якщо не вимкнуть блокувальники реклами.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!