Фінський стартап Distance Technologies, який прагне запровадити технологію змішаної реальності на лобове скло будь-якого автомобіля чи кабіну літака, залучив $11,1 мільйона фінансування від GV, підрозділу венчурного капіталу Alphabet, що володіє Google. Про це повідомляє CNBC.
Штаб-квартира Distance у Гельсінкі розробляє технологію, що може перетворити будь-яку прозору поверхню на дисплей доповненої реальності, даючи змогу користувачеві бачити 3D цифрові об’єкти, накладені на панель, яку вони переглядають.
Це дає змогу уникнути потреби в будь-якому незграбному апаратному забезпеченні, як-от гарнітура змішаної реальності або окуляри доповненої реальності, для яких користувачеві потрібно надіти справжній пристрій на очі.
«Однією з великих перешкод для змішаної реальності є те, що якщо вам потрібно щось надіти на голову, це ніколи не буде легким чи елегантним рішенням», — сказав у коментарі CNBC Урхо Контторі, генеральний директор і співзасновник Distance.
Компанія в основному зосереджена на продажах на автомобільному, аерокосмічному й оборонному ринках.
За словами Контторі, Distance працює за допомогою технології відстеження, щоб визначити, куди ви дивитесь, а потім обчислити правильне світлове поле, яке відповідає точним положенням ваших очей.
Рішення компанії додає набір оптичних шарів поверх більшості рідкокристалічних дисплеїв (РК-дисплеїв), що дозволяє її технології передавати зображення в ті місця, де фокусуються ваші очі.
Використовуючи цю техніку, Distance може розділити світлові поля на ліве і праве око, а також створити додатковий оптичний шар під ним, який створює високу яскравість.
У Distance кажуть, що їхня система здатна до застосування нескінченної глибини пікселів. Це означає, що вона може створити поле зору в натуральну величину у будь-якому місці — чи то за кермом автомобіля, чи при польоті на винищувачі F-18.
GV, яка раніше була відома як Google Ventures і вважає холдингову компанію й гіганта інтернет-пошуку Alphabet своїм єдиним партнером з обмеженою відповідальністю, повідомила CNBC, що її залучили інвестувати в Distance через потенціал створення наступного покоління інтерфейсів користувача.
«Ми в захваті від найближчих шляхів виведення цієї технології на ринок автомобільної та аерокосмічної промисловості», — сказав Роні Хірананд, керівник GV.
Комерціалізація змішаної реальності — нелегка справа. По-перше, пристрої змішаної реальності все ще дорогі. Наприклад, Vision Pro від Apple та HoloLens 2 від Microsoft коштують від $3500, їх виготовлення теж недешеве. Новий концепт окулярів AR Meta обійшовся фірмі у $10 000 за одиницю.
Дисплеї доповненої реальності, або HUD, не є новим явищем в автомобільній промисловості. Компанії працювали над додаванням функцій доповненої реальності в автомобілі вже кілька років. Технологічний гігант Huawei був одним із перших, хто просував цю технологію в Китаї.
Багато інших компаній, які займаються технологією дисплеїв, розробляють власні AR HUD для автомобілів. Зокрема First International Computer, Spectralics, Envisics, Futurus, CY Vision, Raythink, Denso, Bosch, Continental і Panasonic.
За словами директора з маркетингу Distance Technologies Юссі Мякінена, система компанії може охоплювати всю площу будь-якої прозорої поверхні, а не лише окремий кут або нижню половину дисплея. Це обмеження, з яким сьогодні стикається більшість автомобільних AR HUD.
Зараз стартап перебуває в дослідницькому циклі й переходитиме до продуктового циклу.
Раніше ProIT публікував огляд на Orion — перші AR-окуляри від Meta, які Марк Цукерберг презентував на Meta Connect.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!