Колекція із 2500 внутрішніх документів Google, наповнених подробицями про дані, які компанія збирає з користувачів, є автентичною, підтвердили в Google. Досі компанія відмовлялася коментувати ці матеріали, зазначає The Verge.
Документи, про які йдеться, детально описують дані, які Google відстежує. Деякі з яких можуть бути використані в його ретельно прихованому алгоритмі рейтингу пошуку.
Документи пропонують безпрецедентний (хоча й досі туманний) погляд під капот однієї з найбільш значущих систем, що формують Інтернет.
«Ми застерігаємо від неправильних припущень щодо Пошуку на основі неконтекстної, застарілої або неповної інформації. Ми поділилися інформацією про те, як працює Пошук, і типи факторів, що зважують наші системи, а також працюємо над захистом цілісності наших результатів від маніпуляцій», – повідомив представник Google Девіс Томпсон в електронному листі The Verge.
Про існування витоку матеріалів вперше заявили експерти з пошукової оптимізації (SEO) Ренд Фішкін і Майк Кінг, кожен із яких опублікував початковий аналіз документів та їхній вміст на початку цього тижня.
Витік спричинить хвилювання в індустрії SEO
Витік матеріалів свідчить про те, що Google збирає та потенційно використовує дані, які, за словами представників компанії, не сприяють рейтингу вебсторінок у Пошуку Google. Наприклад, кліки, дані користувачів Chrome тощо.
Тисячі сторінок документів діють як сховище інформації для співробітників Google, але незрозуміло, які фрагменти детальних даних насправді використовуються для ранжування вмісту пошуку. Інформація може бути застарілою або використовуватися лише для навчальних цілей. Документи також не розкривають, як різні елементи зважуються в пошуку.
Тим не менш, оприлюднена інформація, швидше за все, спричинить хвилювання в галузях пошукової оптимізації (SEO) та маркетингу. Google, як правило, дуже секретний щодо того, як працює його пошуковий алгоритм, але ці документи разом із нещодавніми свідченнями в антимонопольній справі Міністерства юстиції США надали більше ясності щодо сигналів, про які компанія думає, коли справа доходить до рейтингу вебсайтів.
Вибір, який Google робить під час пошуку, має глибокий вплив на будь-кого, хто покладається на Інтернет для бізнесу. Витік внутрішніх документів дає уявлення про те, як мислить компанія, яка домінує в мережевому пошуку.
Також на ProIT ви знайдете лайфхаки, як позбутися функції AI Overviews у Пошуку Google.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!