Компанія Valve випустила нові правила щодо того, як розробники ігор можуть публікувати в Steam ігри, які використовують технологію ШІ. У дописі в блозі вона повідомила, що «вносить зміни у те, як ми обробляємо ігри, що використовують технологію штучного інтелекту».
Це означає, що розробники повинні будуть повідомляти про те, що їхні ігри використовують ШІ. Ці зміни «дають змогу випускати переважну більшість ігор, які використовують» ШІ, йдеться у дописі Valve.
Зміни спрямовані на підвищення прозорості використання штучного інтелекту в іграх Steam. А також вони покликані захистити від ризиків використання контенту, створеного штучним інтелектом, і дати змогу клієнтам зробити усвідомлений вибір щодо того, чи варто купувати гру, яка використовує технологію ШІ.
Згідно з новими правилами, розробники повинні будуть повідомляти, коли ігри містять попередньо згенерований контент (наприклад, зображення, код або звук), створений за допомогою штучного інтелекту, і обіцяти, що він не є «незаконним або порушним». Їм також потрібно буде повідомити, чи є в їхній грі контент, який генерується ШІ «вживу» під час її роботи.
Саме в останньому випадку розробникам потрібно буде докладно описати заходи безпеки, яких вони вживають, щоб запобігти створенню незаконного контенту своїм ШІ. Гравці зможуть побачити на сторінці магазину гри, чи містить вона штучний інтелект. Також користувачі отримають нові можливості, щоб повідомити про незаконний контент, створений штучним інтелектом, якщо вони зустрінуть його у грі.
Випуск нових правил відбувся приблизно через пів року після того, як кілька розробників поскаржилися на те, що Valve відхиляє ігри Steam, які містять активи, створені штучним інтелектом.
В одному випадку Valve заявила, що поданий заголовок містив «мистецькі активи, створені штучним інтелектом, які [схоже] покладалися на захищений авторським правом матеріал, що належить третім особам». Він сказав, що не зможе поставити таку гру, якщо її розробник не зможе підтвердити, що володіє правами на «всі IP-адреси, використані в наборі даних, які навчили ШІ створювати активи» у грі.
У подальшій заяві, опублікованій у липні, речниця Valve Кесі Бойл пояснила, що метою компанії є «не перешкоджати використанню ШІ у Steam. Натомість ми працюємо над тим, як інтегрувати це в нашу вже існуючу політику перегляду». Вона додала, що процес перевірки Valve «є відображенням поточного законодавства та політики щодо авторського права. Оскільки ці закони та політика змінюватимуться з часом, змінюватиметься і наш процес».
Хоча деякі розробники прагнули інтегрувати нову технологію у свої ігри та виробничі процеси, галузь розкололася щодо використання генеративного ШІ. З одного боку, кілька студій говорили про використання штучного інтелекту для тестування ігор, ранньої розробки концепцій або допомоги із дорогими частинами процесу розробки ігор, такими як сеанси запису голосу.
Але інші побоюються, що ШІ може бути використаний для дешевої заміни існуючих художників та інших творців (звіти про це вже почали з’являтися), і виступають проти компаній, які публікують створені штучним інтелектом активи.
Повідомлення у блозі Valve свідчить про те, що її правила щодо контенту, створеного штучним інтелектом, ймовірно, зміняться з розвитком технології та її правової бази.
«Ми продовжуватимемо вчитися на іграх, які надсилаємо в Steam, і на правовому прогресі навколо штучного інтелекту, і переглянемо це рішення, коли це буде необхідно», – йдеться у повідомленні.
Раніше ProIT рекомендував 10 чудових ігор Game Pass для Xbox.
Також ми повідомляли, що Squid Games, Sonic і Rebel Moon від Netflix отримають свої відеоігри.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!