Супутниковою інтернет-мережею SpaceX Starlink користуються вже 4 мільйони клієнтів, заявила у вівторок законодавцям Техасу президент компанії Гвінн Шотвелл. Це означає, що тільки з кінця травня SpaceX отримала мільйон нових клієнтів, повідомляє TechCrunch.
Starlink почала надавати бета-сервіс свого продукту в жовтні 2020 року. У грудні 2022 року кількість підписників досягла 1 мільйона, у вересні минулого року — 2 мільйонів підписників, а у травні — 3 мільйонів.
Наразі мережа складається із майже 6 тисяч супутників з послугами, доступними у майже 100 країнах для окремих користувачів, а також для великих корпоративних клієнтів, таких як авіакомпанії.
За даними галузевої дослідницької та консалтингової компанії Quilty Space, Starlink планує отримати $6,6 мільярда доходу цього року проти $1,4 мільярда лише 2 роки тому.
Вона займає центральне місце в загальному плані SpaceX щодо комерціалізації та дослідження космосу.
Незважаючи на те, що компанія продовжує залучати гроші від інвесторів, генеральний директор Ілон Маск протягом багатьох років заявляв, що дохід від широкосмугового Інтернету допоможе фінансувати подальше розроблення масивної багаторазової ракети Starship. Своєю чергою підключення Starship до мережі допоможе компанії запускати ще більше супутників Starlink із більшою частотою.
Starlink став беззаперечним гігантом супутникового Інтернету. З початку надання послуг компанія зайняла більшу частку ринку в таких традиційних операторів, як Viasat і SES, що керують великими супутниками на вищій геостаціонарній орбіті.
Раніше ProIT повідомляв, що соцмережа Х Ілона Маска закриває офіс у Бразилії через цензуру місцевого уряду.
Також ми писали, що ЄС звинуватив платформу X Ілона Маска у порушенні закону щодо онлайн-контенту.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!