Стримінгова платформа Netflix збирається прибрати зі свого переліку тарифних планів найдешевшу підписку без реклами. Про це керівники компанії повідомили інвесторам, звітуючи про фінансові результати.
До цього часу у Netflix існувала можливість оформити базову підписку без реклами за $11,99 на місяць. Тепер цей тарифний план стане недоступним для нових користувачів. Тим, хто вже має таку підписку, дозволили її зберегти.
Новим же підписникам тепер доведеться вибирати між двома варіантами тарифів: або підписка з рекламою за $6,99 на місяць, або найдешевша підписка без реклами за $15,49.
Водночас компанія анонсує новий контент, щоб виправдати підвищення цін.
Крім того, Netflix проводить активну боротьбу з безкоштовним використанням паролів, яка, як стверджують у компанії, також виявилася успішною.
Ці заходи дали змогу Netflix продовжувати залучати нових користувачів навіть після підвищення цін і попри деякі скарги на зниження якості контенту. Так, компанія повідомляла про рекордні результати за четвертий квартал 2023 року.
Завдяки збільшенню кількості клієнтів наприкінці минулого року загальна кількість глобальних передплатників Netflix перевищила 260 мільйонів. Це майже на 30 мільйонів підписників більше, ніж рік тому.
Раніше ProIT повідомляв, що Netflix,YouTube, Spotify та деякі інші популярні програми (ймовірно) не будуть доступні у Vision Pro після запуску.
Крім того, ми писали, що Netflix винагороджуватиме тих, хто дивиться серіали «запоєм».
Читайте також на ProIT: Netflix підрахував, скільки годин витрачено на перегляд «Нічного агента» та «Венздей», і скільки загалом годин витратили на серіали.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!