Професійна соцмережа LinkedIn, яка належить корпорації Microsoft, планує додати ігри на свою платформу. Таким чином розробники прагнуть збільшити час, який користувачі проводять у LinkedIn, повідомляє TechCrunch.
Робота над проєктом розпочалася на тлі так званої пазломанії, яка допомогла таким простим іграм, як Wordle, здобути вірусний успіх і мільйони гравців, зазначає видання.
На початковому етапі користувачам будуть доступні три гри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники вже виявили в коді платформи згадування ігор.
«Ми експериментуємо із додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі мали змогу трохи розважитися, поглибити взаємодію та, сподіваюся, знайти можливість для спілкування», – сказав представник LinkedIn.
Microsoft має власний ігровий бізнес, який включає Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax. В минулому кварталі він приніс доходи у розмірі $7,1 мільярда, вперше перевищивши доходи від Windows.
У LinkedIn відмовилися коментувати, яким чином і чи бере участь Microsoft в її ігровому проєкті.
Неігрові платформи вже давно використовують ігри для збільшення трафіку та залучення користувачів. Наприклад, The New York Times, яка придбала Wordle у 2022 році, наприкінці минулого року заявила, що мільйони людей все ще продовжують грати у гру, яка тепер є частиною більшої платформи онлайн-головоломок та ігор.
Протягом багатьох років LinkedIn тестувала низку нових функцій для залучення більшої кількості користувачів. Так, у жовтні минулого року соцмережа запустила функції штучного інтелекту до свого основного бізнесу. Це мало на меті полегшити рекрутерам пошук кандидатів на роботу, а фахівцям із маркетингу допомогти створювати рекламні кампанії.
LinkedIn заробляє за рахунок продажу реклами, а також стягує плату за передплату з рекрутерів та фахівців із продажу, які використовують мережу для пошуку потенційних клієнтів.
Раніше ProIT повідомляв, що ШІ демонструє явні расові упередження, коли використовується як інструмент HR.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!