Компанія Meta офіційно оголосила про глобальний запуск Edits — нового застосунку для створення відео, що конкурує з CapCut.
Як повідомляє Tech Crunch, застосунок доступний на iOS та Android, дає змогу креаторам фіксувати ідеї для відео, шукати натхнення для нового контенту і створювати ролики з використанням ефектів та інструментів штучного інтелекту.
Усі функції Edits будуть доступні безкоштовно на момент запуску. Однак у майбутніх версіях можуть з’явитися платні функції.
Meta вперше повідомила про розроблення Edits ще в січні, після того, як CapCut від ByteDance був тимчасово видалений з американських App Store у зв’язку з тимчасовою забороною TikTok.
Хоча відтоді застосунок повернувся в онлайн і знову доступний для завантаження, майбутнє TikTok у США залишається невизначеним, тому Meta готується скористатися потенційною відсутністю CapCut у майбутньому.
Запуск Edits дає можливість Meta й Instagram активніше просувати власний продукт серед креаторів і спонукати їх переходити з CapCut. У заяві Instagram зазначає, що Edits розроблений не лише для створення відео під Instagram або Facebook, а й для будь-якої іншої платформи, ймовірно, маючи на увазі TikTok і YouTube Shorts.
Однією з головних відмінностей Edits від CapCut є можливість експорту відео без водяного знаку. Для цього в CapCut потрібна підписка на Pro-версію.
Щодо функціональності, то інструмент Ideas дає можливість фіксувати ідеї для відео, Projects — організовувати та керувати різними проєктами, а Inspirations — знаходити трендові аудіодоріжки для створення відео з ними.
Функція Green screen дає змогу замінювати фон у відео, а Timeline — зручно монтувати ролики, переміщувати та редагувати кліпи.
Також є автоматичне додавання субтитрів і можливість використання музики з бібліотеки Instagram.
За допомогою AI-функції Animate можна перетворювати статичні зображення на відео. Функція Cutouts дає можливість точно виділяти об’єкти на відео.
Після завершення монтажу відео можна відразу публікувати в Instagram чи Facebook або експортувати для розміщення на інших платформах.
Edits також надає аналітику для креаторів, яка допоможе зрозуміти ефективність контент-стратегії й чинники, які впливають на охоплення та розповсюдження.

У майбутньому Meta планує додати нові функції, зокрема:
1. Modify — інструмент для зміни вигляду і стилю відео за допомогою ШІ.
2. Keyframes — дає можливість змінювати положення, обертання або розмір кліпів у конкретні моменти.
3. Можливість спільної роботи з іншими креаторами або брендами.
4. Додаткові шрифти, анімації тексту, переходи, звукові ефекти та музику.
Раніше ми повідомляли, що Facebook запускає монетизацію історій для авторів контенту.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!