ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Meta планує передати 90% оцінювання ризиків своїх продуктів ШІ, скорочуючи участь людей

author avatar ProIT NEWS

Meta готується масштабно замінити перевірки людьми своїх продуктів системами штучного інтелекту.

Як повідомляє NPR із посиланням на внутрішні документи компанії, Meta планує покласти до 90% оцінок потенційних ризиків своїх продуктів на ШІ, щоб пришвидшити процес. Йдеться, зокрема, про такі сфери, як ризики для підлітків і так звану інтегриті (integrity), яка охоплює насильницький контент, дезінформацію тощо.

Анонімні джерела — нинішні та колишні співробітники Meta — висловили занепокоєння, що ШІ може не виявити серйозні ризики, які здатна розпізнати команда експертів-людей.

Раніше всі оновлення й нові функції в продуктах Meta, включно з Instagram та WhatsApp, проходили перевірку людьми. Проте, за даними NPR, за останні 2 місяці компанія значно активізувала використання ШІ. Тепер продуктові команди мають заповнювати анкету щодо свого продукту й подавати її на розгляд системи ШІ. Вона зазвичай одразу формує рішення з переліком виявлених ризиків. Лише після виконання рекомендацій, сформульованих системою, продукт може бути випущений.

Колишній керівник Meta заявив NPR, що зменшення людського контролю означає зростання ризиків, адже негативні наслідки змін у продуктах стають менш передбачуваними й можуть виникнути вже після запуску.

У коментарі NPR компанія Meta зазначила, що досі залучатиме експертів-людей для оцінювання нових або складних питань, а рішення з низьким ризиком залишить на розсуд ШІ.

Ця інформація з’явилася через кілька днів після публікації чергового звіту Meta про дотримання стандартів, першого з моменту зміни політик щодо модерації контенту та фактчекінгу. Згідно зі звітом, обсяг видаленого контенту зменшився, але кількість випадків цькування, насильства й графічного контенту дещо зросла.

Раніше ми повідомляли, що Meta запустила окремий застосунок Meta AI із голосовим асистентом на базі Llama 4.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.