Американський агрегатор таксі Lyft оголосив про нове партнерство з Anthropic для використання помічника зі штучним інтелектом Claude AI для обробки запитів на обслуговування клієнтів. Про це повідомляє The Verge.
За словами фахівців компанії, Claude вже використовується для обробки запитів на обслуговування від водіїв, скорочуючи середній час вирішення запиту на 87%.
У прикладі, наданому Lyft, водій запитує у чат-бота вимоги до водіння для Lyft у його регіоні, на що чат-бот відповідає списком із п’яти вимог.
Наскільки добре нові сервісні запити на основі штучного інтелекту сприймуть драйвери, ще треба досліджувати. Водії Lyft, як і водії Uber, давно скаржилися на безособистий характер позиції компаній щодо водіїв, зокрема на відсутність підтримки з боку людей. Використання чат-бота штучного інтелекту для обробки ще більшої кількості запитів на обслуговування може посилити ці настрої серед водіїв.
У Lyft кажуть, що новий чат-бот оброблятиме лише найпоширеніші запитання служби підтримки, перенаправляючи клієнтів до спеціалістів, коли потрібна більш детальна допомога.
Компанія також використовує генеративний штучний інтелект для підвищення продуктивності своїх інженерів, оскільки один із чотирьох рядків коду створюється за допомогою цих технологій.
Lyft та Anthropic, які підтримують Amazon і Google, кажуть, що досліджують нові продукти та можливості, сподіваючись інтегрувати Claude у більшу кількість функцій компанії.
Читайте також на ProIT: Найкращі ШІ-чатботи для iPhone, iPad і Mac: що вибрати у 2025 році.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!