Ще в березні ProIT повідомляв, що LinkedIn тестує ігри на своїй платформі – словесні та логічні головоломки, схожі на Wordle. Тепер же, щоб залучити більше користувачів і збільшити час, який вони проводять на платформі, LinkedIn офіційно запускає три гри. Кожну з них детально описує TechCrunch.
Queens, Crossclimb і Pinpoint – це ігри, які перевірять ваші здібності у логіці, уважності та словесних асоціаціях, тепер доступні в усьому світі як через пряме посилання на них, так і через LinkedIn News (підрозділ, який їх розробив).
Подібно до Wordle, у кожну з цих ігор можна грати лише один раз на день. Наразі ви можете запросити своїх знайомих першого рівня зіграти у гру разом.
Кількість доступних ігор з часом може змінитися. Поки що LinkedIn планує продовжувати розробляти ігри самостійно, незалежно від свого власника Microsoft і його істотної ігрової діяльності.
У LinkedIn стверджують, що вважають ігри більш невимушеним способом зміцнити наявні зв’язки у LinkedIn і зробити користувачів ближчими один до одного.
«Людям важко підтримувати зв’язок один з одним, а ігри дають змогу будувати ці мережеві зв’язки», – сказав Ден Рот, віцепрезидент і головний редактор LinkedIn News.
Важливим є той факт, що ігри були задумані й створені командою LinkedIn News. Крім того, вони виявилися певною мірою секретною зброєю для стимулювання залученості користувачів.
Три гри, у які тепер можна грати в LinkedIn
1. Queens
Вам необхідно з’ясувати, як розташувати корони за візерунками, які не перекриватимуть одна одну протягом певного часу.
Як видно на знімку екрана, ви можете ділитися результатами з окремими особами, а приналежність вашої компанії відображається в таблиці лідерів.
Чи може це стати проблематичним або відволікати, враховуючи обмеження, які деякі організації накладають на використання соціальних мереж на роботі?
Лаура Лоренцетті, виконавчий редактор LinkedIn у Північній Америці, сказала, що обмеження на одну гру на день і той факт, що ігри короткі, повинні допомогти вирішити ці проблеми.
2. Crossclimb
Гравцеві даються підказки для слів, які мають поміститися в сітку, де слова змінюються на одну літеру з кожною наступною підказкою, щоб зрештою утворити інше слово. Це складніше, ніж здається, якщо ви не вгадаєте перше слово для початку.
Як і у Queens, тут ви також бачите таблицю лідерів компанії.
3. Pinpoint
У грі потрібно знайти зв’язок між словами, які вам надають. Слова не розкриваються відразу, а вас просять спробувати знайти зв’язок у якомога меншій кількості розкриттів.
LinkedIn – це далеко не перша соціальна мережа, яка включила у платформу ігри, щоб збільшити кількість часу, який користувачі витрачають на платформі. Але навіть найбільші та найдорожчі зусилля дали неоднозначні результати.
Так, Facebook, найбільша у світі соціальна мережа, протягом багатьох років була основним двигуном соціальних ігор, але у 2022 році закрила свій окремий ігровий застосунок на тлі зниження його використання. Сьогодні Facebook приділяє значно більше уваги досвіду змішаної реальності та Meta Quest.
LinkedIn, який був розроблений для професійних мереж і спеціально для пошуку роботи та набору персоналу, вже давно намагається знайти способи залучити людей до своєї платформи більш природними та менш трансакційними способами.
Ігри є транзакційними за своєю природою, але транзакції базуються на ігровому процесі. Якщо LinkedIn зможе захопити користувачів ними, є надія, що вони залишаться на платформі й надалі.
Раніше ProIT повідомляв, що ШІ демонструє явні расові упередження, коли використовується як інструмент HR.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!