Instagram проводить внутрішні тести можливості створювати Reels тривалістю до 10 хвилин, повідомляє TechCrunch. Про це вперше повідомив розробник Алессандро Палуцці, який поділився скриншотами внутрішнього прототипу на X.
Збільшивши ліміт часу на Reels із 3 до 10 хвилин, Instagram вирівняє свою коротку форму з TikTok, який збільшив максимальну тривалість відео до 10 хвилин у лютому 2022 року. Ці зміни також призведуть до конкуренції Reels із YouTube.
У разі офіційного розгортання збільшена тривалість відео надасть творцям більше часу і гнучкості під час зйомок кулінарних демонстрацій, уроків краси, навчального контенту, комедійних скетчів тощо.
Користувачі вже обходили трихвилинне обмеження, створюючи «серіали» й заохочуючи глядачів до перегляду другої частини, але потрібне відео інколи було важко знайти. Збільшення тривалості Reels допоможе вирішити цю проблему і полегшити перегляд контенту на платформі.
В той час як Instagram і TikTok намагаються отримати частину ринку більшого за тривалістю контенту, YouTube прагне продовжити охоплення короткого відео. Цього місяця компанія анонсувала розширений набір інструментів для створення Shorts. Через два тижні було запущено нову коротку персоналізовану відеострічку у стилі TikTok під назвою Samples.
Instagram випускає відразу кілька різних оновлень для своєї платформи. Нещодавно компанія оголосила, що тестує нову функцію, яка дає змогу творцям ділитися вибірковими коментарями шанувальників, які вони отримали до публікацій і роликів Reels у своїх Stories. Крім того, цього місяця Instagram запустив можливість для користувачів додавати музику до своїх фотокаруселей, щоб продемонструвати свій музичний смак.
Тим часом TikTok додає текстові публікації – аналог Instagram Stories.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!