ProIT: медіа для профі в IT
Приблизно хвилину

Google поступово припиняє персоналізацію реклами для деяких продуктів AdSense

author avatar ProIT NEWS

Компанія Google оголосила про значні зміни у своїх продуктах для Search Ads. Зокрема, в AdSense для пошуку (AFS), AdSense для покупок (AFSh) і програмованій пошуковій системі (ProSE), повідомляє Bleeping Computer.

Згідно з документом служби підтримки Google, починаючи з листопада 2023 року ці продукти переводяться з google.com на нові домени обслуговування. Це означає зміну способів показу реклами та вмісту на сайтах і в застосунках видавців.

Новими доменами обслуговування є https://www.adsensecustomsearchads.com і https://syndicatedsearch.goog.

Ця зміна спрямована на покращення конфіденційності користувачів та узгодження з планами компанії щодо скасування сторонніх файлів cookie у Chrome.

Вказані зміни означають, що під час використання певних функцій вебсайтів ви бачитимете менше персоналізованої реклами, пов’язаної з історією вебперегляду.

Оскільки оголошення більше не відображатимуться з google.com, файли cookie, спільні з ресурсами Google, не будуть доступні під час розміщення оголошень.

Хоча після натискання реклами ви все ще можете бачити advertiser cookies, компанія планує найближчим часом припинити використання файлів cookie, які надаються ресурсам Google для вимірювання.

Коли ці зміни будуть остаточно впроваджені, ви також втратите можливість змінювати налаштування реклами за допомогою налаштувань реклами Google. Зокрема, блокувати рекламу або встановлювати параметри для реклами, що розміщується через AFS, AFSh або ProSE.

Читайте також на ProIT, коли у Google планують замінити Manifest V2 на Manifest V3.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!‌‌‌‌

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.