ProIT: медіа для профі в IT
3 хв

Google погрожував інфлюенсерам, якщо вони не нададуть перевагу Pixel

author avatar ProIT NEWS

Протягом багатьох років світ технічних оглядів був сповнений туманних угод між компаніями та впливовими особами, але, схоже, Google нарешті перетнув межу, створивши Pixel 9.

Як повідомляє The Verge, програма компанії Team Pixel, яка надає продукти Pixel інфлюєнсерам до того, як вони стануть доступні для громадськості, передбачає, що впливові особи не мають права показувати продукти Pixel разом із продуктами конкурентів Google.

Ті, хто надає перевагу конкуруючим телефонам, ризикують бути виключеними із програми.

Для тих, хто сподівається увірватися у світ технічних оглядів, нові умови означають необхідність обирати між збереженням доступу до програми та чесністю перед своїми глядачами й читачами.

The Verge підтвердив пункти цьогорічної угоди Team Pixel щодо нових телефонів Pixel, які різні впливові люди почали публікувати на X і Threads минулої ночі.

В угоді зазначено:

«Очікується, що вони будуть використовувати пристрій Google Pixel замість будь-яких мобільних пристроїв конкурентів».

У тексті також йдеться про те, що якщо виявиться, що іншим брендам надають перевагу над Pixel, то їм доведеться припинити відносини між брендом і творцем.

Нове положення засмутило багатьох творців у програмі Team Pixel
Наразі ця форма для інфлюенсерів вже недоступна

Менеджерка зі зв’язків компанії Google Кайла Геєр сказала у коментарі The Verge:

«#TeamPixel — це окрема програма, відокремлена від наших програм для преси та рецензій авторів. Мета #TeamPixel — передати пристрої Pixel у руки творців контенту, а не преси й технічних рецензентів. Ми не помітили цю нову умову, яка вчора з’явилася у формі #TeamPixel, і її було видалено».

Ці умови викликали плутанину в Інтернеті. Дехто припускав, що вони стосуються всіх рецензентів продукту. Однак це не так. Офіційна програма перевірки Google Pixel для таких видань, як The Verge, не вимагає дотримання вказаних умов.

Що ж таке Team Pixel?

Офіційно це програма, керована PR-агентством 1000heads. Вона роздає ранні продукти впливовим особам і суперфанам як амбасадорам бренду, щоб викликати інтерес.

Хоча Google співпрацює із 1000heads, він безпосередньо не запускає програму, і є суттєві відмінності від традиційної програми оглядів. Наприклад, журналісти та інфлюенсери у програмі офіційних оглядів часто отримують продукти, які перебувають під ембарго, до або під час події.

Учасники Team Pixel отримують пристрої незабаром після запуску, але перед публічним запуском. Усе це в обмін на деяке висвітлення в соціальних мережах. Для невеликих авторів це може бути значною перевагою з точки зору доступу.

«Я приєднався до програми понад 5 років тому, оскільки це був чудовий спосіб отримати телефон відносно завчасно або вчасно, що для світу рецензій є важливим», — розповів Адам Метлок, який оглядає техніку на своєму YouTube-каналі TechOdyssey.

Раніше він заявляв, що не було жодних зобов’язань, окрім використання хештегів #teampixel або #giftfromgoogle для дотримання вимог FTC щодо розкриття інформації.

Метлок та інші розглядали Team Pixel як засіб для розвитку своїх каналів або шлях до того, щоб стати майбутніми рецензентами та журналістами, але нові умови Team Pixel здаються агресивними. Особливо з огляду на підхід Google до визначень понять «преса», «технічний рецензент» і «творець контенту», які виглядають доволі розмито.

Метлок зауважив, що покинув програму Team Pixel саме через нові умови.

YouTuber Кевін Нетер, який керує каналом The Tech Ninja, також розповів, що це положення змусило його залишити програму Team Pixel:

«Як людина, яка заробляє на життя аналізом технологій, я працюю із багатьма брендами. Бути загнаним у кут використанням одного продукту — це для мене не працює, і я не хочу брати в цьому участь».

Він додав, що ніколи не бачив таких умов у попередніх опитуваннях Team Pixel.

Зазвичай, за його словами, опитування оцінює зацікавленість творців різними темами, як-от спорт чи мода, щоб визначити сфери для співпраці.

Нова вимога ексклюзивності є нетиповою. Зазвичай, коли бренди вимагають ексклюзивності від творців або амбасадорів бренду, то вони пропонують оплату, чіткі правила розкриття інформації та обмежені часові межі.

Читайте також на нашому сайті про Made by Google 2024: що презентував Google.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.