ІТ-компанія SoftServe провела внутрішнє дослідження, яке показало, що генеративний штучний інтелект (Generative AI) може збільшити продуктивність роботи команд розробників до 45%.
У дослідженні SoftServe взяли участь понад 1000 співробітників компанії із семи країн світу, які мали різні ролі та проєктний досвід, а також досвід роботи з різноманітними технологіями.
Учасників поділили на групи відповідно до спеціалізації, ролей, технологій та рівнів. Їм дали однакові завдання, які вони мали виконувати з використанням GPT 3.5/4.0 моделей (експериментальна група) та без них (контрольна група), що дозволяло прямо порівняти вплив застосування генеративного штучного інтелекту на продуктивність і швидкість виконання завдань.
Під час 1500 проведених експериментів виявилося, що інтеграція генеративного ШІ у роботу виробничих команд може призводити до зростання продуктивності у всіх її дисциплінах. Як результат, в середньому це дає змогу зменшити час на виконання задач всією командою на 31%, а результативність команди може зрости на 45%.
Використання генеративного ШІ продемонструвало позитивний вплив на продуктивність працівників усіх ролей та дисциплін, які брали участь у розробці програмного забезпечення, хоча показники дещо відрізнялися залежно від професійного напряму та виду діяльності.
Згідно з дослідженням, завдяки інтеграції ШІ процес розробки вимог може бути продуктивнішим на 44%, в архітектурному дизайні підвищення продуктивності може сягнути +39%, а прирости продуктивності в інженерів-розробників та інженерів з контролю якості сягають +48% та +62% відповідно.
«Впровадження генеративного ШІ призводить до позитивних результатів у різних напрямах, що відкриває перед нами можливість значного покращення продуктивності та якості у проєктах розробки програмного забезпечення. Грамотна інтеграція цього інструменту дасть змогу не лише ефективніше виконувати завдання, але й збільшувати обсяг результатів і створювати більше цінності для наших партнерів та клієнтів», – зазначив Іван Загородній, Software Development Office Director у компанії SoftServe та один з авторів дослідження.
Також організатори дослідження підкреслюють, що попри позитивні результати слід бути реалістичними й усвідомлювати, що генеративний ШІ не зможе замінити людину. Він здатен зменшити навантаження, аби спеціалісти змогли фокусуватися на складніших і креативніших завданнях.
SoftServe уже працює над інтеграцією моделей генеративного штучного інтелекту у роботу виробничих команд для розробки програмного забезпечення задля підвищення продуктивності й покращення результатів та якості їхньої роботи.
Нещодавно SoftServe оголосила про створення Лабораторії генеративного ШІ. Це буде окремий дослідницький напрям, у межах якого компанія експериментуватиме й створюватиме нові технологічні рішення на основі генеративного ШІ.
SoftServe – найбільша глобальна ІТ-компанія з українським корінням, яка працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг.
Понад 12 тисяч співробітників працюють у більш ніж 50 офісах, що розташовані від Сан-Франциско до Сингапуру. Головні офіси компанії функціонують у Львові й Остіні (США).
Компанія працює над понад 900 активними проєктами для клієнтів у країнах Північної Америки, ЄС та Азії. Клієнтами SoftServe є компанії IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein, Spillman Technologies та інші.
SoftServe є партнером Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, NVIDIA й інших великих технологічних компаній.
Раніше ми повідомляли, що французький ШІ-стартап випустив першу безкоштовну LLM – Mistral 7B.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!