Блогер Хаві Лопес, який досліджує можливості нейронних мереж, розповів про те, як створив робочу відеогру у стилі Angry Birds до Геловіну – Angry Pumpkins. При цьому він використовував лише ChatGPT 4.0, DALL-E 3 та Midjourney, повідомляє TechNewsSpace.
Відомий мобільний хіт Rovio відразу впізнається в Angry Pumpkins: схожа естетика, схожий геймплей (злі гарбузи, що кидаються на зелених монстрів) і назва, заснована на тому ж принципі.
За допомогою текстових команд Лопес наказав ChatGPT 4.0 написати 600 рядків робочого коду, Midjourney використовувався для створення об’єктів, персонажів і фону, а DALL-E 3 – для розробки головного меню.
У своєму мікроблозі в Х розробник докладно описав, за допомогою яких команд він створював графічні елементи та програмував, а також додав ярлик до всього вихідного коду.
На створення Angry Pumpkins від початку до виходу фінальної версії, за словами блогера, знадобилося 10-12 годин: перший прототип був готовий дуже швидко, а 90% часу було витрачено на доопрацювання всіляких дрібниць і деталей.
Гру Angry Pumpkins можна знайти за цим покликанням безпосередньо у браузері. У грі немає звуку, але є інструменти для створення власних рівнів (розташування предметів і монстрів).
Лопес вважає, що людство переживає історичний момент, який існує лише в науковій фантастиці:
«Ці нові робочі процеси, які дають змогу створювати все лише однією мовою, змінять світ».
Читайте також на ProIT, як людство вчилося спілкуватися з алгоритмами та чого чекати від чат-ботів у майбутньому.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!