ProIT: медіа для профі в IT
2 хв

AirPods утримують лідерство: Apple домінує на ринку бездротових навушників у 2025 році

author avatar ProIT NEWS

Apple зберігає позицію світового лідера на ринку бездротових навушників, відвантаживши 18,2 мільйона пристроїв у першому кварталі 2025 року та забезпечивши собі частку ринку на рівні 23,3%, згідно з новими даними аналітичної компанії Canalys. Про це повідомляє MacRumors.

Хоча частка компанії дещо знизилася з 24,4% у першому кварталі 2024 року, Apple, включно з Beats, продемонструвала річне зростання постачань на 12%, суттєво сприяючи загальному відновленню глобального ринку. Загальні світові постачання навушників True Wireless Stereo (TWS) зросли до 78,3 мільйона одиниць, що становить 18% зростання в річному вимірі. Це найвищий темп із 2021 року.

Перевага екосистеми Apple

Apple й надалі ефективно використовує переваги апаратно-програмної екосистеми, забезпечуючи безшовне перемикання між пристроями, підтримку просторового аудіо з динамічним відстеженням рухів голови та виклик Siri без використання рук. Усе це вирізняє її навушники на тлі високої конкуренції та зростання цінової чутливості ринку.

Нові моделі навушників охоплюють інтеграцію функцій, пов’язаних зі здоров’ям:

Powerbeats Pro 2 — моніторинг частоти серцебиття.
AirPods Pro 2 — функції, пов’язані зі слухом, зокрема можливість працювати як медичні слухові апарати.

Динаміка на ринку

Apple утримує понад 50% частки ринку в Північній Америці, однак у регіонах, що розвиваються, конкуренція посилюється завдяки агресивній ціновій політиці та локалізації з боку інших брендів.

Xiaomi: +63% річного зростання, 9 мільйонів одиниць — друге місце за обсягами, обійшовши Samsung.
Samsung, включно з Harman/JBL: 5,6 мільйона одиниць, частка 7,1%.
Huawei: частка 6%.
boAt (Індія): частка 4,9%.

Стратегічні перспективи

Загальний зсув фокусу ринку з базового аудіо на цінність екосистеми та способу життя надає Apple конкурентну перевагу, якщо компанія й надалі розширюватиме функціональність і привабливість своїх пристроїв.

Canalys також зазначає, що зростання постачань у США частково пов’язане з нагромадженням товарів на складах у передчутті можливих змін у тарифній політиці.

Окремо компанія відзначила зростання популярності навушників відкритого типу (OWS). Зокрема навушників із завушинами або кліпсами, які поєднують аудіотехнології зі стилем і дають можливість сприймати навколишні звуки.

Попри те, що OWS зараз поступаються TWS за якістю звучання, деякі виробники вже співпрацюють з аудіолабораторіями, щоб зменшити цей розрив.

Apple поки не презентувала пристроїв у форматі OWS, однак зміна споживчих уподобань може вплинути на її майбутні продукти.

Читайте також на ProIT, як оновити прошивку AirPods.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.