Zoom Video Communications Inc. представила Zoom Workplace – платформу для спільної роботи з розширеним ШІ, яка інтегрується з наявними технологічними пакетами клієнтів, повідомляє Silicon Angle.
Також компанія вдосконалює й розширює свій генеративний помічник AI Companion, покращує підтримку контакт-центру.
Zoom Workplace буде включено без додаткової плати для відповідних платних планів. Він включає потоковий чат під час зустрічей, електронну пошту, телефон, Zoom Docs, нотатки, кліпи та дошку.
«Ми змінили дизайн зустрічей. Нова вкладка «Зустрічі» програми Workplace забезпечує перегляд календаря і слугує центральним місцем для порядку денного, записів та інших спільних ресурсів. Звідси можна легко знайти все, що потрібно: від AI Companion і розумних записів до підсумків зустрічей», – повідомили у компанії.
AI Companion
Також компанія випускає Ask AI Companion – новий спосіб взаємодії з AI Companion, випущеним минулого року.
У Zoom заявили, що понад півмільйона клієнтів зараз використовують AI Companion, і програмне забезпечення було розширено для підтримки 36 мов. Інші вдосконалення включають визначення мови, яке автоматично підлаштовується до основної розмовної мови наради.
«Завдяки Ask AI Companion користувачі зможуть підготуватися до свого робочого дня, миттєво отримувати важливу інформацію, автоматизувати рутинні завдання та бути в курсі всього, синтезуючи інформацію із зустрічей Zoom, електронної пошти, повідомлень чату, нотаток, документів тощо», – йдеться у повідомленні.
AI Companion також має стати невід’ємною частиною програми Zoom, відображаючись у вигляді правої бічної панелі на екрані.
Він покаже серію пропонованих підказок і дій, які може виконати генеративний агент ШІ. Наприклад, підготовку до майбутньої зустрічі, складання плану її проведення, підсумовування робочих дзвінків і зустрічей тощо.
Zoom Contact Center також отримує можливості ШІ відповідно до потреб агентів з обслуговування клієнтів. Кожна ліцензія контакт-центру тепер включає AI Companion для помічника контакт-центру. Він підсумовує, телефонує, генерує подальші завдання й аналізує настрої клієнтів.
Помічник може збирати інформацію про клієнта на вимогу із підключених систем управління взаємовідносинами з клієнтами, баз знань та інших ресурсів, тому агенти мають змогу швидше вирішувати складні проблеми.
Також було розширено підтримку цифрових каналів зв’язку. Зокрема, підключено WhatsApp та електронну пошту Meta Platforms Inc. Крім того, розробники додали підтримку платежів PCI Pal Ltd.
Читайте також на ProIT, чому користувачі остерігаються витоку даних із Zoom.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!