У соцмережах розгортається флешмоб на фоні світової прем’єри фільму «Барбі»: користувачі публікують свої фото в образі Барбі та Кена, створені штучним інтелектом. ProIT розповідає, як зобразити себе у стилі Barbiecore і чи безпечно це.
Фільм «Барбі», що вийшов у прокат 20 липня, зародив вірусний тренд Barbiecore. За допомогою спеціального сервісу на основі ШІ користувачі масово публікують свої фото і знімки знаменитостей (у тому числі політиків) в образах Барбі та Кена у «рожевій» стилістиці.
Щоправда, ШІ-сервіс у деяких випадках працює некоректно і «домальовує» користувачам «зайві» частини тіла. Наприклад, третю руку.
Ось, наприклад, таким штучний інтелект побачив в образі Кена президента Володимира Зеленського й експрезидента Петра Порошенка, а також ексспікера Олександра Турчинова.
Протестувала штучний інтелект і команда президентської фандрайзингової платформи UNITED24. Українська Барбі постала у кількох вбраннях у синьо-жовтих тонах. Користувачі в коментарях зазначають, що згенерована ШІ лялька дуже нагадує першу леді України Олену Зеленську.
Як згенерувати себе в образі Барбі чи Кена
Сервіс bairbie.me пропонує за допомогою штучного інтелекту змінити ваші фото таким чином, щоб стати схожим на Барбі або Кена.
За допомогою інструмента з ШІ можна обрати, у ролі кого себе зобразити (Барбі чи Кена), а також обрати колір шкіри, волосся та расу. Усе, що для цього необхідно зробити, – залишити електронну адресу та завантажити свій справжній знімок, який штучний інтелект переробить у стилі «Барбі».
Найкраще для цього використовувати фото, де ви дивитесь прямо в кадр, без капелюхів та окулярів.
Однак чимало ІТ-експертів зазначають, що з точки зору безпеки особистих даних використання сервісу для генерації фото в стилі «Барбі» є ризикованим, адже при генерації «лялькового знімка» сервіс вимагає вказати електронну пошту. Хоча зазвичай подібні сервіси видають зображення відразу, без збору особистих даних.
Але деякі користувачі зазначають, що можна і не вказувати свою справжню пошту. Треба просто зачекати на сайті, і зображення з’явиться пізніше.
Також у правилах сервісу зазначається, що компанія може використовувати контент, створений користувачами, для удосконалення власної нейромережі. А користувач фактично не має права на компенсацію за використання ШІ створеного ним контенту.
До того ж користувачі Twitter помітили у розробці російський слід. Це розробка американської студії Rvnway, яка займається брендингом і дизайном. Серед її працівників є росіянка Анна Старікова. На її сторінці в LinkedIn вказано, що вона працює у студії понад рік.
Цікаво, що ШІ-проєкт створено без погодження із правовласниками «Барбі» – компанією Mattel, яка виробляє однойменні ляльки. На сайті є відповідна примітка.
Однак попри сумніви у безпечності сервісу, bairbie.me все ж користується популярністю на фоні успіху фільму «Барбі». Що не дивно: на рекламу стрічки виділили $150 млн. Це більше, ніж фактичний бюджет фільму ($145 млн). При цьому за 6 днів прокату фільм вже заробив $500 млн по всьому світу.