У росіян майже не було продуктів, які б займали суттєву долю світового ринку до початку повномасштабного вторгнення рф в Україну. Про це в інтерв’ю ProIT розповів співзасновник та СЕО Revenue Grid Влад Воскресенський.
На його думку, не можна сказати, що після початку повномасштабного вторгнення для українців відкрилася ніша на світовому маркеті тільки через те, що звідти пішли росіяни.
«Українські вендори CRM і до того намагалися вийти на світові маркети, український ринок завжди розглядався як факультативний. Зараз їм допомогло те, що бізнеси почали шукати альтернативи російським вендорам. Але сказати, що для українців відкрилася якась ніша на світовому ринку тому, що звідти пішли росіяни – не можна», – стверджує він.
За словами Воскресенского, це пов’язано з тим, що російські розробники не займали суттєвої долі ринку продуктової розробки.
«У росіян взагалі не було ніякого нормального продуктового маркету, окрім двох-трьох «подєлок» на кшталт «Касперського», де б вони займали суттєву долю ринку саме продуктової розробки. Світовий океан цих крапель не помітив просто. А от з людьми – цікава ситуація. Самі росіяни кажуть, що 10% їх айті-спеціалістів виїхало – це немало. Що робить решта, не знаю. Бо російський айті-кластер традиційно орієнтувався на внутрішній ринок. Ті компанії, які не виїхали з Росії – їм непереливки в світі, це точно. Але це їх вибір. Можливо, їм важливіший російський ринок. Ті, яким важливий світовий ринок, виїхали повністю, навіть офіси позакривали в рф, повивозили людей. І таким компаніям було набагато складніше, ніж нам», – підмітив Влад Воскресенський.
Повне інтерв'ю з Владом Воскресенським, співзасновником та СЕО Revenue Grid, читайте тут.