Meta запровадить у Великій Британії підписку без реклами для Facebook та Instagram. Як повідомляє Bloomberg, користувачам запропонують окремі тарифи для вебверсій і мобільних застосунків.
Користувачам, які захочуть прибрати рекламу у вебверсіях Facebook та Instagram, доведеться платити £2,99 на місяць. На iOS та Android підписка обійдеться дорожче — £3,99 щомісяця. У Meta пояснили, що підвищена ціна пов’язана з комісіями Apple та Google в їхніх магазинах застосунків.
У 2023 році компанія запровадила подібний підхід у країнах ЄС, але він обійшовся дорожче і викликав претензії регуляторів.
Єврокомісія наклала на Meta штраф у розмірі $232 мільйонів, заявивши, що така модель суперечить антимонопольним правилам і не гарантує користувачам реальної свободи вибору. Попри зміни, внесені після штрафу, у липні цього року регулятори визнали їх недостатніми та пригрозили новими штрафами.
Запуск підписки у Великій Британії демонструє прагнення Meta знайти баланс між вимогами до захисту конфіденційності та збереженням прибуткової рекламної моделі. Торік реклама принесла компанії 97% доходів.
Після запуску користувачі старші 18 років отримуватимуть сповіщення з пропозицією підписатися, щоб позбутися реклами. Водночас залишиться й безкоштовний доступ до платформ із рекламними оголошеннями.
Нагадаємо, нещодавно Meta презентувала Ray-Ban Display з AR-дисплеєм і браслетом керування.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!