Популярна класична гра Tetris нарешті підкорена – через три десятиліття після її створення. Про це повідомляє NoypiGeeks.
Tetris – відеогра-головоломка 1985 року, створена радянським інженером-програмістом на ім’я Олексій Пажитнов. Завзяті гравці розробляли методи, щоб спробувати подолати виклики Tetris, відколи Nintendo вперше випустила гру для Entertainment System (NES) у 1989 році.
Механіка гри проста: гравець набирає очки, складаючи блоки різної форми та з’єднуючи їх разом як частини головоломки. Блоки зникають, коли ідеально підходять один до одного, що приносить гравцю бал.
Разом із культовою фоновою музикою Tetris публікували на різних платформах, а розробники відеоігор додавали власні особливості та варіації.
Через три десятиліття після створення гри 13-річний підліток Вілліс Гібсон (Blue Scuti) досяг рівня 157, перш ніж гра вийшла з ладу. Сталося те, що ігрове співтовариство називає final kill screen.
Класичні ігри, такі як Tetris, можуть переходити на вищий рівень, доки пошкоджений екран не завадить гравцям рухатися далі, таким чином закінчуючи гру. Це мало чим відрізняється від більшості сучасних відеоігор.
Звичайно, у класичних іграх, таких як Tetris, те, що здається повторюваним етапом, виявляється складнішим, аніж попередній. Наприклад, блоки Tetris падають швидше із кожним рівнем, що робить майже неможливим для більшості гравців пройти хоча б 10 рівнів.
Однак Blue Scuti дійшов до рівня 157. Хоча до цього вважалося, що гра припиняється на рівні 155.
Раніше ProIT публікував добірку 10 чудових ігор Game Pass для Xbox.
Також ми повідомляли, що Squid Games, Sonic і Rebel Moon від Netflix отримають свої відеоігри.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!