Номінована на «Оскар» акторка Скарлетт Йоханссон подала до суду на розробника застосунків зі штучним інтелектом за використання її образу в рекламі без дозволу, повідомляє Variety.
22-секундна реклама демонструвала редактор зображень зі штучним інтелектом під назвою Lisa AI: Yearbook & Avatar, і, як повідомляється, використовувала згенеровану штучним інтелектом версію голосу та зображення відомої акторки.
Реклама показала справжню Йоханссон у кліпі з-за лаштунків «Чорної вдови» зі словами «Що трапилося, хлопці? Це Скарлетт, і я хочу, щоб ви пішли зі мною...». Потім реклама перейшла до фотографій, створених штучним інтелектом, і клонованої версії її голосу, що рекламує програму штучного інтелекту.
Під оголошенням дрібним шрифтом розміщено напис: «Зображення створені Lisa AI. Це не має нічого спільного з цією людиною».
За даними Variety, кілька програм Lisa AI, створених Convert Software, залишаються в App Store і Google Play, але реклама більше не з’являється на X.
За словами адвоката голлівудської зірки Кевіна Йорна, Йоханссон «вирішує ситуацію у законній площині».
«Ми не сприймаємо ці речі легковажно. Згідно з нашим звичайним курсом дій за цих обставин, ми будемо вирішувати це за допомогою всіх засобів правового захисту, які у нас будуть», – заявив адвокат акторки.
Йоханссон має одне з найвідоміших облич (і голосів) у Голлівуді та є представницею компаній люкс-класу, зокрема Dolce & Gabbana та Louis Vuitton.
Ідея використання штучного інтелекту для крадіжки схожості зі знаменитостями є відносно новим явищем, тому юридичні наслідки ще опрацьовуються.
Під час одного помітного інциденту актор Том Хенкс попередив своїх шанувальників у соціальних мережах, що відео з використанням версій штучного інтелекту на його подобі використовуються для шахрайського продажу продуктів.
Хоча це все ще «сіра» зона законодавства, деякі штати США мають відповідні закони про права на конфіденційність. Наприклад, у Каліфорнії дозволяється подавати цивільні позови за несанкціоноване використання у рекламі чи просуванні чийогось «імені, голосу, підпису, фотографії або зображення».
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!