LinkedIn представила оновлений інструмент пошуку роботи, який тепер краще розуміє запити користувачів. Про це повідомляє Engadget.
Раніше пошук на LinkedIn спирався переважно на ключові слова, але з оновленням компанія відмовляється від ключових слів на користь ШІ, що дає можливість глибше аналізувати вакансії й розуміти запити, сформульовані природною мовою.
«Раніше пошук був набором полів, найважливіше з яких вимагало ввести назву посади, ключове слово чи навичку. Користувачі просто сподівалися, що система правильно зрозуміє їхній запит. Тепер можна просто сказати, що ви шукаєте, а система вас зрозуміє», — пояснив менеджер продукту LinkedIn Роган Раджив.
Що змінюється
• Користувачі, як і раніше, можуть шукати вакансії за назвою типу product manager.
• Тепер система розпізнає й складніші запити, як-от позиції у сфері розвитку бізнесу в ігровій індустрії.
• ШІ зможе обробляти ці запити та підбирати релевантні результати.
Нові функції та прозорість
1. Індикатори активності роботодавців: LinkedIn показуватиме, чи розглядає компанія зараз подані заявки.
2. Преміум-користувачі отримають доступ до ШІ-наставництва: можливість тренувати відповіді на співбесідах, пітчі тощо.
Попри технологічні покращення, ШІ не здатен вирішити головну проблему — кількість шукачів зростає швидше, ніж кількість вакансій.
«Кількість — не ваш союзник у пошуку роботи. Ви надсилаєте одну заявку, але таких людей — 500, і в результаті роботодавець має обробити 500 нових кандидатів. Це лише ускладнює процес», — зазначив Раджив.
LinkedIn прагне скеровувати користувачів до вакансій, які справді їм підходять:
«Уявіть, що ми можемо сказати: “Ця вакансія, ймовірно, не для вас, але на основі ваших навичок ми можемо сформувати пошуковий запит, який приведе вас до відповідної ролі”. І я думаю, що це і є майбутнє».
Читайте також на сайті про алгоритмічний найм. Чи зможе штучний інтелект замінити фахівців із рекрутингу.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!