Google оприлюднила плани з впровадження реклами в AI Mode — новий формат взаємодії зі ШІ у Google Пошуку. Про це повідомляє Tech Crunch.
За словами фахівців Google, реклама з’являтиметься у доречних випадках під відповідями ШІ або буде інтегрована безпосередньо в самі відповіді в межах тестування. AI Mode дає можливість користувачам ставити запитання та отримувати згенеровані ШІ відповіді з можливістю поглиблення через уточнювальні питання та посилання на вебсайти.
«У деяких випадках наступним кроком для користувача може бути, наприклад, створення власного сайту, тож ми можемо показати корисну рекламу, яка допоможе йому розпочати. Після цього користувач може ставити додаткові запитання про бізнес-ідеї, типи контенту, які варто розвивати, або свою цільову аудиторію», — пояснює Google.
Враховуючи, що реклама є головним джерелом доходів Google — у першому кварталі 2025 року компанія заробила $66,89 мільярда на рекламі, — її інтеграція в AI Mode була лише питанням часу. Водночас користувачі можуть бути не надто раді таким змінам. Згідно з опитуванням платформи CivicScience, 36% дорослих у США скептично ставляться до використання ШІ в рекламі й заявляють, що менш охоче купуватимуть у брендів, які застосовують AI-рекламу.
Google повідомляє, що рекламодавці, які вже користуються кампаніями Performance Max, Shopping і Search із широкою відповідністю (broad match), будуть автоматично включені до показу в AI Mode. На першому етапі мешканці США побачать рекламу в AI Mode як на десктопах, так і на мобільних пристроях. Йдеться насамперед про рекламу з кампаній Search і Shopping.
Реклама в AI Overviews
У середу Google також оголосила про розширення реклами в AI Overviews — функції Google Search, яка автоматично синтезує та підсумовує відповіді на запити. Реклама з кампаній Search і Shopping з’явиться на десктопах у США, а згодом — на мобільних і десктопних пристроях у вибраних країнах англійською мовою.
За словами фахівців компанії, в AI Overviews реклама вставляється у відповіді, коли вона релевантна як до запиту, так і до відповіді ШІ. Такі оголошення позначаються як Sponsored.
Google вперше почала показ реклами в AI Overviews на мобільних пристроях у США в жовтні минулого року.
Деякі видавці вже висловили занепокоєння, що новий підхід Google може зашкодити їхнім рекламним доходам. У відповідь на це компанія заявила, що враховує позицію видавців під час розроблення своїх ШІ-пошукових продуктів і рекламних форматів.
Читайте також на ProIT: Google відкриє доступ до Gemini Nano для розробників мобільних застосунків.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!