Netflix робить наступний крок до того, щоб стати де-факто компанією із рекламних технологій (ad tech) і відійти подалі від Microsoft. Про це повідомляє Engadget із посиланням на The Hollywood Reporter.
Microsoft більше не буде єдиним рекламним партнером Netflix, оскільки стримінгова платформа почне співпрацювати з такими компаніями, як Google Display & Video 360 і The Trade Desk, пізніше цього літа. Також Netflix планує перенести рекламні технології на власний рахунок.
Крім того, компанія повідомила, що її підписка із рекламою ($7 на місяць) зараз має 40 мільйонів активних користувачів щомісяця. Ще 6 місяців тому (у листопаді) вона мала 15 мільйонів користувачів, а минулого року – 5 мільйонів.
У компанії кажуть, що понад 40% нових реєстрацій припадає на рекламний план. Це свідчить про те, що він швидко зростає.
Керівник відділу реклами Netflix Емі Рейнхард зазначила, що компанія створює власну рекламну технологічну платформу, надаючи маркетологам нові способи купувати та вимірювати.
«Впровадження наших рекламних технологій дасть нам змогу забезпечити рекламний план із тим самим рівнем досконалості, який сьогодні зробив Netflix лідером потокових технологій», – сказала посадовиця.
Стримінгова компанія значною мірою покладалася на Microsoft, щоб досягти такого успіху. Корпорація Microsoft була ексклюзивним глобальним рекламним партнером Netflix із моменту оголошення рівня підписки з рекламою.
Читайте також на ProIT: оскароносний український фільм «20 днів у Маріуполі» дебютує на Netflix.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!