Netflix оголосив про плани впровадити інтерактивну рекламу на основі генеративного ШІ — нові формати з’являться на платформі вже наступного року. Про це компанія повідомила під час щорічної презентації для рекламодавців, пише Ars Technica.
Йдеться про два типи реклами — pause ads (реклама під час паузи) та mid-roll ads (інтерактивна реклама посеред перегляду), які мають зробити рекламний досвід персоналізованим і більш залученим.
«Глядачі приділяють стільки само уваги рекламі в середині шоу, скільки й самому контенту», — наголосила президентка рекламного напряму компанії Емі Райнхард.
Pause ads Netflix почав тестувати ще в липні 2024 року, а у квітні 2025-го запустив власну рекламну платформу у США. До цього вона вже працювала в Канаді, а до червня компанія планує поширити її на міжнародному рівні.
Сьогодні тариф із рекламою вже вибрали 94 мільйони користувачів, це приблизно третина всієї аудиторії Netflix. За словами фахівців компанії, половина нових підписників віддає перевагу саме цьому плану, який коштує $8 на місяць. Для порівняння, безрекламний план стартує з $18.
Згідно з внутрішніми даними, користувачі тарифу з рекламою проводять на платформі в середньому 41 годину на місяць. У 2025 році Netflix планує подвоїти прибуток від реклами, а нові формати — один зі способів досягти цієї мети.
Раніше ми також повідомляли, що соцмережа TikTok додає новий майданчик для розміщення реклами.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!