Корпорація Microsoft вирішила проблему, через яку клієнти Outlook на ПК деяких користувачів Microsoft 365 припиняли підключення до серверів електронної пошти через Exchange ActiveSync. Про це повідомляє BleepingComputer.
Exchange ActiveSync (EAS) – це протокол синхронізації, який використовується Microsoft Exchange для надання користувачам доступу до електронної пошти, календаря, контактів і завдань.
EAS використовує HTTP та XML для обміну даними й синхронізації даних між сервером Exchange і мобільними пристроями. За замовчуванням EAS увімкнено у поштових скриньках нових користувачів, а його вимкнення може перешкодити користувачам синхронізувати свої поштові скриньки з мобільними пристроями.
Ця проблема стосується лише користувачів Outlook для Microsoft 365, які оновили свої клієнти до версії 2401 збірки 17231.20182.
У Microsoft кажуть, що проблему було вирішено у версії 2402 Build 17328.20068 і пізніших версіях, і просять клієнтів інсталювати оновлення, натиснувши «Оновити зараз» у меню «Файл» > «Обліковий запис Office» > «Параметри оновлення».
Перш ніж вирішити проблему, компанія також надала тимчасове виправлення для постраждалих користувачів, щоб відновити їхні настільні клієнти Outlook. Для цього необхідно було повернути інсталяцію Office M365 Click-to-Run до неушкодженої збірки Office (пропонована збірка – версія 2312, збірка 17126.20132) або перейти на канал Office, який не мав цієї проблеми синхронізації.
«Якщо ви вирішили проблему, повернувшись до попередньої збірки, повторно увімкніть оновлення, вибравши «Файл» > «Обліковий запис Office» > «Параметри оновлення» > «Увімкнути оновлення», – повідомила компанія.
Корпорація Microsoft також наразі досліджує проблему, яка запускає сповіщення системи безпеки в Outlook під час спроби відкрити файли календаря .ICS після встановлення оновлень системи безпеки Office від грудня 2023 року.
Минулого місяця було виправлено ще одну відому проблему Outlook, яка спричиняла проблеми з підключенням для настільних і мобільних поштових клієнтів, які використовують облікові записи Outlook.com.
У грудні Microsoft усунула дві додаткові помилки. Одна з них викликала проблеми із надсиланням електронної пошти для користувачів із великою кількістю папок, а інша призвела до збою Outlook під час надсилання електронних листів з облікових записів Outlook.com.
Раніше ProIT повідомляв, що Microsoft додала до Visual Studio і VS Code захищений тунель, розміщений у хмарі, що спрощує тестування API.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!