Microsoft Research представила Muse, нову модель штучного інтелекту, здатну генерувати візуальні ефекти відеоігор і дії контролера. Про це повідомляє ExtremeTech.
Команди Microsoft Game Intelligence й Teachable AI Experiences працювали з Xbox Games Studios Ninja Theory над розробленням Muse. Вони навчили його, використовуючи велику кількість ігрових даних із гри для Xbox Bleeding Edge. Модель може створювати складні ігрові послідовності, які залишаються послідовними протягом кількох хвилин, показуючи, що вона добре розуміє динаміку та фізику гри.
Корпорація полегшує дослідникам роботу над новими проєктами, надаючи вагові коефіцієнти моделей, вибіркові дані й інструмент WHAM Demonstrator. Ці ресурси доступні на Azure AI Foundry, щоб дослідники могли їх використовувати та розвивати.
Команда постала перед труднощами, намагаючись розширити модельне навчання та максимально використати ідеї спільноти LLM. Вони зосередилися на міждисциплінарному підході, залучаючи розробників ігор із різним рівнем досвіду, щоб допомогти сформувати технологію із самого початку.
Muse має три основні здібності: він може створювати послідовності ігрових процесів, які залишаються вірними правилам гри, створювати різні варіанти ігрового процесу з однієї початкової точки й інтегрувати зміни користувача в ігровий процес. Це може привести до появи нових ігор на основі ШІ та допомогти з ідеями для ігор.
Читайте також на ProIT: DeepSeek: що відомо про найбільший ШІ-прорив року та куди він може привести.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!