Вже офіційно: Microsoft переносить деякі ексклюзивні ігри для Xbox на PS5 і Nintendo Switch. Це частина ширшої зміни стратегії в ігровому бізнесі корпорації, повідомляє The Verge.
«Ми ухвалили рішення вивести чотири ігри на інші консолі», – заявив генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер в офіційному подкасті Xbox.
У корпорації не назвали ці ігри, але джерела, знайомі з планами Microsoft, кажуть, що це Hi-Fi Rush і Pentiment, а пізніше будуть Sea of Thieves і Grounded.
«У мене є фундаментальне переконання, що протягом наступних 5 чи 10 років ексклюзивні ігри (ігри, які є ексклюзивними для одного апаратного забезпечення), будуть становити все меншу й меншу частину ігрової індустрії», – сказав Спенсер у подкасті Xbox.
Чутки свідчать про те, що амбіції Microsoft щодо мультиплатформенних ігор набагато глибші. Так, розглядається Starfield для PS5, а також існує ймовірність запуску Indiana Jones на PS5 через кілька місяців після запуску Xbox.
Не кожна гра для Xbox з’явиться на конкуруючих консолях, але Microsoft явно розглядає можливість появи більшої кількості в майбутньому. За даними The Verge, це Gears of War, Microsoft Flight Simulator і новий DOOM.
Президент Xbox Сара Бонд також оголосила, що ігри Activision Blizzard почнуть з’являтися на Game Pass 28 березня, коли Diablo IV приєднається до каталогу.
Очільник відділу ігрового контенту і студій Microsoft Метт Буті вкотре запевнив, що всі майбутні проєкти Xbox будуть доступні в бібліотеці Game Pass із першого дня, а сама Game Pass не вийде за межі екосистеми Xbox.
Також Бонд згадав про захопливі речі в апаратному забезпеченні, про які компанія розповість до кінця року, і про наступне покоління Xbox. Він обіцяє найбільший технологічний стрибок в історії консолей.
За даними Booty, на 2024 рік в Xbox заплановано понад 10 великих випусків ігор, а низка проєктів ще перебуває в розробці. Компанія розповість про це та багато іншого на своїй червневій презентації Xbox Games Showcase.
Отже, навіщо Microsoft запускати ексклюзиви Xbox на конкурентних платформах? Компанія говорить про необхідність розвитку Xbox для забезпечення довгострокового успіху як для Xbox, так і для галузі в цілому.
Завдяки придбанню Activision Blizzard ігровий бізнес Microsoft став більшим, однак Xbox в цілому все ще потребує розвитку. Продажі консолей Xbox Series S і X від Microsoft відстають від Sony PlayStation 5, і Спенсер раніше визнавав, що підписки на Xbox Game Pass дійсно сповільнилися. Тому Microsoft використовує можливість розмістити свої ігри всюди, або Xbox Everywhere, як називають це в компанії.
Від реакції шанувальників Xbox залежать подальші кроки керівництва Microsoft.
«Я завжди дуже серйозно ставлюся до відгуків наших найпалкіших шанувальників», – зізнався Спенсер.
Microsoft Gaming виросла далеко за межі Xbox. Тепер компанія починає справді демонструвати, що таке бачення Xbox Everywhere. Якщо Microsoft досягне успіху, це може змінити погляди всієї ігрової індустрії на створення ігор.
Раніше ми повідомляли, що Microsoft звільняє 1900 співробітників у підрозділах Activision Blizzard та Xbox. Це частина плану виконання стійкої структури витрат.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!