Як повідомляє Tech Crunch, Meta та Spotify тестують функцію, яка дасть змогу користувачам постійно ділитися музикою, яку вони слухають, через Instagram Notes.
Цю функцію вперше помітив реверс-інженер Алессандро Палуцці, який часто знаходить незапущені функції ще під час їх розробки. Однак компанії, такі як Meta та Spotify, постійно тестують нові концепції, тому виявлення не обов’язково означає, що функція буде запущена найближчим часом.
На скриншоті, який Палуцці опублікував у Threads від Meta, показано нову опцію, що дозволяє постійно ділитися своєю музикою зі Spotify, на відміну від вибору пісні з каталогу Instagram.
Якщо функція буде запущена, вона стане продовженням розвитку, який розпочався трохи більше року тому, коли Instagram додав можливість ділитися 30-секундними кліпами пісень у Notes.
Запроваджені у 2022 році Notes дозволяють користувачам Instagram ділитися своїм статусом або іншими швидкими оновленнями у повідомленнях, що з’являються прямо над їхньою скринькою в Instagram.
Партнерство зі Spotify може автоматизувати такі публікації пісень, надаючи Instagram контент навіть тоді, коли його користувачі активно взаємодіють з іншим застосунком.
Наразі Spotify дозволяє користувачам підключитися до Facebook, щоб бачити, що слухають друзі, в окремій вкладці на своєму застосунку для комп’ютера.
Також Spotify тестував функцію Community, яка дає змогу користувачам у реальному часі бачити, що інші слухають на мобільних пристроях. Однак ця функція ще не запущена.
Хоча Spotify продовжує додавати більше соціальних функцій, нещодавно запровадивши можливість коментувати подкасти та покращені профілі користувачів, компанія розуміє, що відкриття музики все ще часто відбувається на спеціалізованих соціальних мережах, де люди будують свої мережі друзів і частіше перевіряють оновлення.
Були й інші ознаки співпраці між Meta та Spotify. Технолог Кріс Мессіна розповів, що протягом останніх кількох тижнів Instagram додав компонент SpotifyiOS.framework до свого застосунку. Він припустив, що це сталося приблизно під час випуску версії Instagram v.338.0 більше місяця тому.
Раніше Мессіна вказував на ще одну функцію, яка дає змогу користувачам Instagram додавати музику до свого профілю перед офіційним запуском функції минулого тижня у співпраці зі співачкою Сабріною Карпентер.
Мессіна припустив, що Instagram зрештою може інтегрувати цю можливість зі Spotify, щоб краще конкурувати з TikTok у сфері відкриття музики.
Meta та Spotify вже співпрацювали над музичними функціями. У 2021 році вони запустили мініплеєр у Facebook, який транслював Spotify безпосередньо із застосунку. Також компанії тепер мають спільного конкурента в особі Apple.
Як Spotify, так і Meta вважають, що монополія App Store від Apple заважає їм керувати власними внутрішніми платежами та розповсюдженням застосунків, змушуючи їх ділитися доходами з Apple через комісії з внутрішніх покупок.
Крім того, додавання Apple функції конфіденційності під назвою ATT (йдеться про прозорість відстеження застосунків) завдало шкоди рекламному бізнесу Meta, тоді як Apple Music є прямим конкурентом Spotify.
Раніше ми повідомляли, що Spotify запускає нову функцію My Spotify із персоналізованими підказками.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!