Компанія Meta Platforms Inc. має намір заповнити Facebook та інші соціальні мережі обліковими записами й контентом, згенерованими штучним інтелектом, повідомляє Silicon Angle.
Протягом останнього року Meta розвиває та інтегрує інструменти штучного інтелекту у Facebook, Instagram та інші сервіси. Зокрема, вона вже додала ШІ-чатботи в Messenger, а в липні запустила інструменти для створення персонажів із використанням генеративного ШІ.
«Ми очікуємо, що ці ШІ з часом існуватимуть на наших платформах приблизно так само, як акаунти. У них будуть біографії й аватарки, і вони зможуть генерувати й ділитися AI-контентом. Ми бачимо, що все рухається саме туди», — пояснив Коннор Гейс, віцепрезидент із продуктів для генеративного ШІ в Meta, в інтерв’ю Financial Times.
Навіщо Meta інвестує у ШІ
За словами Гейса, Meta планує і далі пріоритезувати інвестиції у ШІ протягом наступних двох років, аби зробити свої платформи більш розважальними та цікавими для користувачів. На Facebook уже доступні ШІ-інструменти для редагування фото та створення ШІ-асистентів, які можуть відповідати на повідомлення від підписників.
Також у матеріалі Financial Times згадується, що Meta готує новий інструмент text-to-video для контентмейкерів, що дасть змогу користувачам додавати себе у відео, згенеровані штучним інтелектом.
Речник Meta розповів Fox Business, що цей інструмент дасть людям можливість створювати ШІ-образи, засновані на їхніх уподобаннях. Вони покликані як розважати, так і допомагати. Наприклад, можна створити AI-персонажа, який навчить інших готувати, даватиме модні поради чи підкаже, як правильно наносити косметику.
Потенційні ризики
Попри те, що Meta позначає весь згенерований ШІ-контент, критики попереджають про ризики такої кількості ШІ-користувачів і контенту без належного контролю. Ідеться як про можливу політичну маніпуляцію та засмічення платформ контентом низької якості, так і про серйозніші наслідки.
Беккі Оуен, колишня голова напрямі творчих інновацій у Meta, розповіла Financial Times:
«Без потужних запобіжників платформи ризикують посилювати фейкові наративи за рахунок цих AШ-акаунтів».
Оуен також застерегла, що контент низької якості може підірвати «бренд» соцмереж.
Чому Meta все одно йде цим шляхом
Утім, Meta, вочевидь, не збирається відмовлятися від ідеї масового впровадження штучного інтелекту. Принаймні тому, що потрібно «відбити» мільярдні інвестиції в AI.
У квітні виконавчий директор Meta, Марк Цукерберг, заявив, що компанії, можливо, знадобляться роки, перш ніж ці інвестиції дадуть явний результат.
«Історично інвестування у створення великих масштабованих рішень у наших застосунках виявлялося вигідним у довгостроковій перспективі і для нас, і для інвесторів, які залишалися з нами. Перші ознаки доволі позитивні й цього разу. Але побудова передового ШІ — значно масштабніше завдання, ніж інші функції, які ми додавали в наші застосунки, і, ймовірно, це займе кілька років», — сказав Цукерберг під час розмови з аналітиками.
Нагадаємо, нещодавно Meta оголосила про запуск нової моделі штучного інтелекту під назвою Meta Motivo, яка може керувати рухами цифрових аватарів.
Читайте також на ProIT: Meta видаляє понад 2 мільйони облікових записів, які просувають pig butchering.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!