Деякі покупці Apple Vision Pro повертають свої Vision Pro до магазинів, повідомляє The Verge.
Apple дозволяє повернути будь-який продукт протягом 14 днів після покупки й перша хвиля покупців вже скористалася такою можливістю.
Основною причиною повернення є відчуття дискомфорту при використанні гарнітури. Люди скаржаться, що гарнітура викликає у них головний біль і проблеми з рухливістю. Ще однією причиною називають вагу пристрою.
«Не дивлячись на те, що він (Vision Pro) настільки чарівний у використанні, як я сподівався, його було просто надто незручно носити навіть протягом короткого періоду часу як через вагу, так і через дизайн ремінця. Я хотів ним скористатися, але боявся одягати», – написав один із користувачів на імʼя Ортолані у соцмережах.
Це й не дивно. Кожне людське тіло унікальне, що є проблемою, коли ви масштабуєте виробництво носимих пристроїв для масового ринку. Комфорт неминуче приноситься в жертву, що по-різному впливає на людей.
Так, користувачі розумних годинників скаржаться на невідповідність розміру та ваги корпусу у порівнянні із зап’ястям. Розумні каблучки призводять до набряків пальців. Розумні окуляри можуть зісковзувати з обличчя або ж не блокують належним чином світло.
Однак апаратне забезпечення – не єдина проблема. Іншою поширеною скаргою є те, що Vision Pro не забезпечує достатньої продуктивності порівняно з ціною. Один користувач зазначив у Threads, що в нього паморочиться у голові, коли він використовує пристрій для роботи.
Інший користувач Reddit зауважив, що не може залишити в себе пристрій за таку ціну, якщо він не може бути використаний для роботи й на ньому недостатньо ігор.
Картер Гібсон, менеджер, який працює в Google, пише:
«Деякі типи файлів просто не підтримуються на Vision Pro. Я також не розумію, як створення слайда у VP вимагатиме менше витрат енергії, ніж створення слайда з мишею і клавіатурою. Навіть якщо здається, що ви в Minority Report».
Поки що важко сказати, як ці перші відгуки користувачів вплинуть на продажі Vision Pro у майбутньому. Багато людей, які сказали, що повернуть пристрій, також зазначили, що хотіли б спробувати Vision Pro другого покоління. Інші ж підкреслювали, що проблема була не стільки в технології, скільки у відсутності потрібного застосунку чи комфорту.
Марк Цукерберг також випробував гарнітуру Vision Pro від Apple й потім написав у своєму Instagram:
«Я не просто вважаю, що Quest – це кращий продукт, я вважаю, що Quest – це кращий продукт і крапка. Різні компанії ухвалили різні дизайнерські рішення для гарнітур, у них різні сильні сторони. Але в цілому Quest краще підходить для переважної більшості речей, для яких люди використовують змішану реальність».
Важка батарея, дивні персони й інші сюрпризи – які ще незручності помічали перші користувачі Apple Vision Pro.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!