Новий аналіз показав, що користувачі iPhone витрачають на застосунки у сім разів більше часу, ніж користувачі Android, повідомляє 9to5Mac.
Більш точні показники стали доступними завдяки значно більшому обсягу даних, які компанії тепер повинні надавати, щоб відповідати вимогам законодавства.
Хорас Дедіу з Asymco, який відомий своїм ретельним аналізом Apple, сказав, що до того, як ці дані стали доступними, він покладався на просте емпіричне правило.
«Принаймні 10 років тому я почав чути від розробників, які створювали програми для iOS та Android, про їхню економіку. Історія полягає у тому, що вони, як правило, мали удвічі більше користувачів Android, але доходи iPhone App Store були приблизно удвічі вищими, ніж Google Play Store. З цього я вивів емпіричне правило, згідно з яким користувач iPhone був приблизно у 4 рази ціннішим за користувача Android. Половина користувачів, що платить у 4 рази більше, означає подвійний дохід», – цитує Дедіу 9to5Mac.
Однак 10 років потому з’явилося набагато більше даних, що дало змогу досліднику отримати набагато точнішу цифру.
«Apple заявляє про 650 мільйонів активних користувачів App Store, а Google – про 2,5 мільярда активних користувачів. Це робить глобальне співвідношення ближчим до 4x Android. Співвідношення між доходами залишається надзвичайно стабільним. У 2016 році співвідношення Apple:Google становило 29:15 (1,93), а у 2022 році – 81:42 (1,93)», – стверджує Дедіу.
Таким чином, можна порівняти дохід застосунку від користувачів двох платформ, поділивши глобальний дохід на глобальну кількість користувачів.
Це дорівнює місячному доходу на користувача у розмірі $10,40 для користувачів iPhone та $1,40 для користувачів Android. І це без урахування підписки на сервіси Apple.
Так картина стає чіткішою. Виходить, що клієнт iPhone у 7,4 раза цінніший для розробників, ніж клієнт Android.
Дедіу також висловлює оптимізм щодо Vision Pro, припускаючи, що це може приносити у 10 разів більший дохід.
«Оскільки ми з нетерпінням чекаємо Spatial Computing, ідея збільшити ці витрати з $10 на місяць за маленький скляний прямокутник у вашій долоні до, можливо, $100 на місяць для захопливого 360-градусного 3D-досвіду не звучить надто божевільно», – каже фахівець.
Ключем до цього є залучення тих клієнтів, які готові витрачати найбільше на програми, у чому Apple має великий досвід.
Раніше ProIT повідомляв, що Apple презентувала перші окуляри віртуальної реальності. Це змусило Samsung удосконалювати дисплей своєї VR-гарнітури Galaxy XR.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!