Користувачі Google Drive повідомляють, що останні файли, які зберігалися в хмарі, раптово зникли, а хмарний сервіс повернувся до снапшоту (миттєвого «знімка» файлової системи) сховища приблизно квітня-травня 2023 року. Про це повідомляє Bleeping Computer.
Google Drive – це хмарна служба зберігання, яка дає змогу отримувати доступ до файлів із будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету, через обліковий запис Google. Ця послуга широко використовується окремими особами та компаніями (як частина Google Workspace).
На форумах підтримки Google минулого тижня користувачі почали повідомляти, що втратили останні дані та зміни структур папок.
«Тут виникла серйозна проблема, яку потрібно терміново вирішувати. У нас відкрита заявка в службу підтримки, однак на сьогодні це не допомогло», – сказав один із користувачів Google Drive.
«Щомісяця я плачу додатково за зберігання папок у хмарі, щоб це було безпечно, тому це жахливо, що вся моя робота, здається, була втрачена», – написав інший користувач.
Журнали активності у постраждалих облікових записах не відображають останніх змін, підтверджуючи, що самі користувачі не видалили їх випадково.
Загалом немає жодних ознак помилки користувача, а скоріше проблема у системі служби, яка в якийсь момент перешкоджала синхронізації даних між локальними пристроями та Google Cloud.
Деякі користувачі мають автономні кеші, які можуть містити відсутні дані, але не існує відомого методу відновлення доступу до даних у них.
У Google вже досліджують проблему. Однак оцінка шкоди та виправлення ситуації ще не надана.
Рекомендація компанії станом на зараз полягає в тому, щоб уникати внесення змін до кореневої папки/папки даних, доки не буде визначена основна причина проблеми.
Зрозуміло, що багато користувачів розчаровані втратою критично важливих даних, які вони довірили хмарній службі та, у багатьох випадках, заплатили за розміщення своїх файлів. А відсутність ефективної допомоги у таких критичних проблемах, як ця, робить ситуацію ще гіршою.
У цій ситуації користувачам Google Drive слід утриматися від зміни свого хмарного сховища, оскільки це може ускладнити процес відновлення. Натомість найкращим варіантом буде зв’язатися зі службою підтримки Google, відкрити новий запит і стежити за офіційними оновленнями.
Поки проблему не буде вирішено, видання рекомендує зробити резервні копії важливих файлів локально або використовувати інший хмарний сервіс.
Раніше ProIT повідомляв, що Google Cloud Spanner тепер коштує вдвічі дешевше DynamoDB Amazon «для більшості робочих навантажень».
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!