Компанія Tesla нарешті доставила першій партії клієнтів довгоочікуваний Cybertruck. Але попереду ще довгий шлях для поляризаційної електричної вантажівки, повідомляє The Verge.
Через 4 роки після свого дебюту Tesla Cybertruck нарешті отримала першу групу клієнтів. Вантажівку було доставлено приблизно дюжині людей під час пишного заходу у штаб-квартирі компанії в Остіні, штат Техас. Там Ілон Маск передбачив, що вантажівка стане початком нового, більш захопливого майбутнього.
Також компанія надала оновлені відомості про ціни, діапазон і характеристики вантажівки, багато з яких значно змінилися порівняно з початково оголошеними цифрами. Так, задньопривідна версія електричної вантажівки коштуватиме від $60 990 (початкова ж ціна у 2019 році становила $39 900) і матиме запас ходу 400 км на повній зарядці. Ця версія не буде доступна до 2025 року.
Найближчим часом (у 2024 році), як оптимістично зазначено на сторінці замовлень Tesla, з’являться версії Cyberbeast із подвійним і трьома двигунами.
Повнопривідний Cybertruck коштуватиме від $79 990, досягатиме 545 км, розганятиметься до 96 км на годину за 4,1 секунди та максимум до 180 км на годину. А комплектація із трьома двигунами обійдеться у $99 990 і матиме запас ходу приблизно 515 км.
Як зазначає видання, клієнти точно будуть задоволені можливостями буксирування і прискорення електропікапа.
Кутаста електрична вантажівка з неіржавної сталі вже давно зачаровує шанувальників Tesla, але численні затримки змусили деяких із них засумніватися в тому, що автівка взагалі коли-небудь надійде у продаж.
Повідомляється, що виробництво було надзвичайно складним для компанії. Здебільшого через вибір використовувати надтверду неіржавну сталь для зовнішнього вигляду. Ілон Маск наполіг, щоб вантажівка була куленепробивною, що ще більше ускладнило процес.
Поляризаційний дизайн став ще одним важливим фактором. Багатокутна форма та гострі кути мали сигналізувати про те, що Tesla не менш зацікавлена у конкуренції на ринку традиційних вантажівок. Це змусило деяких експертів зробити висновок, що Cybertruck, швидше за все, буде схожим на ореол автомобіля для компанії, спонукаючи клієнтів купувати більш практичні (і доступні) транспортні засоби, такі як Model 3 і Y.
Зауважимо, що понад 1 мільйон людей заплатили $100 як депозит для бронювання Cybertruck. Тепер більша частина уваги Tesla буде зосереджена на виробництві й на тому, як швидко передати ці транспортні засоби клієнтам. Також варто враховувати конкуренцію з іншими електричними вантажівками, зокрема Ford F-150 Lightning і Rivian R1T.
Раніше ProIT повідомляв, що Tesla заборонила власникам Cybertruck продавати авто у перший рік після покупки.