Електронна пошта залишається важливим каналом комунікації, і керування переповненою папкою «Вхідні» чи створення ідеального повідомлення іноді вимагають багато зусиль.
На щастя, ми вступаємо в золотий вік штучного інтелекту. Від створення професійних відповідей до впорядкування вашої папки «Вхідні» – ця технологія оптимізує роботу з електронними листами.
Fast Company пропонує кілька чудових варіантів, як контролювати свою папку «Вхідні», відповідати на запити та підтримувати зацікавленість ваших підписників.
SaneBox
Незалежно від того, чи ви перевантажені потоком електронних листів, чи просто шукаєте більш ефективний спосіб керування своїми повідомленнями, варто спробувати SaneBox.
SaneBox застосовує ШІ, щоб розчистити папку «Вхідні» та підвищити продуктивність, автоматично впорядковуючи ваші електронні листи на основі ваших уподобань, визначаючи пріоритети важливих повідомлень і переміщуючи неважливі з них у відповідні папки.
Застосунок також має корисні функції: відкладення електронної пошти та режим «Не турбувати».
Плани починаються від $7 на місяць. Вартість залежить від кількості функцій, які вам потрібні. Так, план за $7 включає дві функції на ваш вибір, тоді як план за $36 охоплює максимум функцій.
InboxGPT
Надсилайте свої повідомлення службі підтримки клієнтів за допомогою InboxGPT – інструменту на основі ШІ, призначеного для створення професійних, персоналізованих і привабливих відповідей на електронні листи.
Служба працює із Gmail, щоб об’єднати ваші електронні листи служби підтримки в єдину папку «Вхідні».
ШІ стає розумнішим із кожним надісланим електронним листом, що допомагає адаптувати майбутні відповіді. Також можна навчити його на вмісті свого вебсайту, щоб встановити необхідний тон повідомлення.
Ціна починається від $29 за користувача на місяць.
Rasa.io
Це ШІ для тих, хто розсилає інформаційні бюлетені.
Донедавна ідея розсилати персоналізовані електронні листи тисячам передплатників здавалася божевільною. Однак Rasa.io прагне зробити це звичним явищем.
Щоб охопити більше залучення, замість того, щоб надсилати один інформаційний бюлетень електронною поштою всім підписникам, служба надсилає індивідуальні версії електронної пошти на основі попередніх уподобань та поведінки кожного передплатника.
Для цього слід вказати перелік доступних джерел, із яких служба може брати інформацію. Потім ШІ пропонує теми, налаштовані для кожного з ваших читачів на основі їхніх інтересів.
Ціна починається від $219 на місяць для 20 джерел, двох користувачів і двох кампаній.
Читайте також на ProIT, що Gmail запровадить суворіші правила щодо спаму.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!