Компанія Meta заявила, що запропонує опцію підписки без реклами для Facebook та Instagram у Європі після того, як цього року вона зіткнулася із серйозною проблемою з боку регуляторів. Про це повідомляє CNBC.
Користувачі в Європейському Союзі, який включає 27 країн, Європейську економічну зону і Швейцарію, зможуть платити €9,99 ($11) на місяць за вебверсію або €12,99 ($14) на місяць на iOS та Android за доступ до безрекламної версії Facebook та Instagram.
Ця плата покриває всі пов’язані облікові записи користувача. Але з 1 березня 2024 року для кожного додаткового облікового запису користувача стягуватиметься додаткова плата у розмірі €6 на місяць у мережі та €8 на місяць у застосунках.
Цей крок було реалізовано після того, як у січні орган із захисту даних Ірландії оштрафував Meta на €390 мільйонів за порушення компанією головного європейського закону про конфіденційність – Загального регламенту захисту даних (General Data Protection Regulation).
Було виявлено, що для того, щоб користувачі могли отримати доступ до платформ Meta, вони повинні були прийняти умови надання послуг і, отже, дозволити використання своїх даних користувача для цільової реклами. Ірландський регулятор заявив, що така практика порушує GDPR.
Meta намагалася оскаржити це рішення, але безуспішно. Раніше в цьому році компанія перейшла на метод «згоди», коли користувачі повинні погоджуватися, чи дозволяти Meta націлювати на них рекламу, використовуючи дані, зібрані з її платформ.
Meta заявила, що запровадження послуги підписки спрямоване на вирішення регуляторних проблем.
«Щоб відповідати новим європейським нормам, ми запроваджуємо нову опцію підписки в ЄС, ЄЕЗ і Швейцарії. У листопаді ми запропонуємо людям, які користуються Facebook або Instagram і проживають у цих регіонах, можливість продовжувати використовувати ці персоналізовані послуги безкоштовно з рекламою або підписатися, щоб більше не бачити реклами», – написала компанія у блозі.
У Meta заявили, що можливість для користувачів у Європі купувати підписку без реклами «врівноважує вимоги європейських регуляторів, надаючи користувачам вибір і даючи змогу Meta продовжувати обслуговувати всіх людей».
Європейський суд у рішенні цього року заявив, що компанія може запропонувати «альтернативну» версію свого сервісу, яка не покладається на збір даних для реклами. Meta вказала на це рішення як на причину введення пропозиції підписки.
«У своєму рішенні CJEU (Європейський суд) чітко визнав, що модель підписки, подібна до тієї, яку ми оголошуємо, є дійсною формою згоди для послуги, що фінансується рекламою», – написала Meta.
Раніше ми повідомляли, що Meta оновлює політику RTO.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!