Популярна дизайнерська платформа Canva різко підвищила ціни для деяких клієнтів, а винний у цьому генеративний ШІ, повідомляє TechCrunch.
У США деякі передплатники Canva Teams зі старими тарифними планами спостерігають стрибок ціни для тарифного плану на п’ять осіб зі $119,99 на рік до $500 на рік (зі знижкою 40% протягом перших 12 місяців).
Тим часом в Австралії фіксовану місячну плату у розмірі 39,99 австралійських доларів (приблизно $26) для п’яти користувачів було підвищено до 13,50 австралійських доларів за кожного користувача.
Для індивідуального користувача вартість Canva Teams тепер становить $100 на людину або $10 на місяць на особу, причому для плану Teams потрібно мінімум три людини.
Ці ціни були змінені на початку 2024 року для нових клієнтів. Тепер же компанія змінює ціну і для клієнтів, які раніше платили нижчу ціну.
Водночас зміни тарифів не стосуються рівнів Canva Pro та Enterprise.
У заяві для TechCrunch представник Canva підтвердив нові ціни та вказав на зростаючий набір генеративних інструментів штучного інтелекту компанії, включно з Magic Studio, як на причину коригування вартості продукту.
На початку цього року Canva підвищила ціни на Teams до $10 на місяць на одного користувача.
«Наша початкова ціна відображала ранню стадію цього продукту та залишалася незмінною протягом останніх 4 років. Зараз ми оновлюємо ціну для клієнтів цього старого плану, щоб відобразити наш розширений досвід використання продукту», — сказав речник.
Не дивно, що підвищення цін Canva, яке відбувається під час підготовки компанії до IPO, не було позитивно сприйняте. Користувачі бачать проблему в тому, що Canva повідомляла про зміни через електронні листи, а не публічно, як це було раніше.
Canva price increase is one of the biggest increases I have ever seen YoY. pic.twitter.com/8MOEYMcRm3
— Will Sanders (@wlsndrs) August 30, 2024
Нова ціна є відходом від коріння Canva як доступної альтернативи програмному забезпеченню для дизайну, такому як Adobe. Також це може бути відображенням того, що стартап розвивається занадто швидко.
Нагадаємо, у березні Canva придбала британську компанію із програмного забезпечення для графічного дизайну Serif за $380 мільйонів. А в серпні придбала компанію Leonardo, яка займається створенням зображень штучного інтелекту.
Читайте також на ProIT: Canva купує Affinity і стає конкурентом Adobe.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!