Canva придбала Leonardo.ai — стартап, який займається створенням ШІ-контенту та дослідженнями, оскільки компанія прагне поглибити свої інвестиції у технологію AI.
Фінансові умови угоди не розголошуються, однак відомо, що всі співробітники Leonardo.ai приєднаються до Canva. Про це повідомляє Tech Crunch.
«Leonardo продовжуватиме працювати незалежно від Canva, зосереджуючись на швидких інноваціях, дослідженнях і розробках, які тепер підтримуються ресурсами Canva. Ми продовжуватимемо пропонувати всі інструменти та рішення Leonardo. Це придбання має на меті допомогти Leonardo розвинути свою платформу та поглибити зростання кількості користувачів завдяки нашим інвестиціям. У тому числі за рахунок розширення бізнесу API та інвестування в дослідження та розробки базової моделі», — йдеться у повідомленні.
Сіднейська компанія Leonardo.ai, заснована у 2022 році, спочатку планувала зосередитися на створенні відеоігор. Але потім команда вирішила створити платформу для більшої кількості сценаріїв, як-от створення та навчання моделей ШІ для напрацювання іміджу в галузях моди, реклами та архітектури.
Сьогодні Leonardo.ai пропонує інструменти для співпраці та приватну хмару для моделей, включно з відеогенераторами, а також доступ до API. Вони дають змогу клієнтам створювати власну технічну інфраструктуру на основі платформи Leonardo.ai.
Leonardo.ai відрізняється від інших платформ генеративного штучного інтелекту обсягом контролю, який стартап надає користувачам.
Наприклад, функція Live Canvas від Leonardo.ai дозволяє користувачам уводити текстову підказку, а потім робити швидкий ескіз того, як вони хочуть, щоб виглядав кінцевий результат.
Коли користувач робить ескізи, Leonardo.ai створює фотореалістичне зображення на основі тексту й ескізних підказок у режимі реального часу.
Поки незрозуміло, як Leonardo.ai тренує власні генеративні моделі. Це важливе питання, яке слід поставити щодо будь-якої генеративної служби ШІ, враховуючи юридичні наслідки навчання моделей для захищеного авторським правом контенту без дозволу.
Ще більше ШІ
Leonardo.ai має понад 19 мільйонів зареєстрованих користувачів, а його інструменти були використані для створення більш ніж мільярда зображень.
«Ми будемо інтегрувати технологію Leonardo у Magic Studio, чому дуже раді. Це може включати підвищення потужності наявних інструментів Magic Studio або впровадження нових можливостей генеративного штучного інтелекту на базі моделей Leonardo безпосередньо в Canva. Ми відразу об’єднаємось, щоб визначити, як це виглядатиме, але ми раді розширити те, що наші користувачі можуть робити за допомогою ШІ на Canva», — повідомили засновники Leonardo.
Canva інвестує у генеративні інструменти ШІ з грудня 2022 року, починаючи з помічника із копірайтингу Magic Write. Очікуючи IPO, останніми місяцями компанія активізувала свої зусилля щодо розвитку як через внутрішні проєкти, так і через придбання.
У лютому 2021 року Canva придбала Kaleido — виробника служби видалення фону зображень і відео за допомогою перетягування. Kaleido заклав основу для більшої частини останніх зусиль компанії щодо генеративного штучного інтелекту.
Leonardo.ai — це восьме за рахунком придбання Canva і друге придбання цього року, яке відбулося через 3 місяці після придбання британської дизайнерської компанії Affinity за приблизно $380 мільйонів.
Також Canva володіє презентаційним стартапом Zeetings, сайтами безкоштовних стокових фотографій Pixabay і Pexels, чеським застосунком для макетів продуктів Smartmockups.
Компанія, яка була заснована у 2012 році, залучила понад $560 мільйонів, отримує близько $2 мільярдів доходу та має більш ніж 180 мільйонів користувачів щомісяця по всьому світу.
Читайте також на ProIT: Canva купує Affinity і стає конкурентом Adobe.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!