Згідно з новим дослідженням, проведеним UKG (компанією, що спеціалізується на роботі з персоналом і робочою силою), 54% співробітників не мають уявлення про те, як їхня компанія використовує штучний інтелект. Про це повідомляє CNBC.
При цьому більшість керівників (78%) стверджують, що їхня компанія використовує ШІ, повідомляє UKG.
Загалом було опитано понад 4000 співробітників, менеджерів і керівників у 10 країнах.
Співробітникам слід хвилюватися: 68% респондентів-керівників зізналися, що їхня компанія ухвалювала рішення щодо штучного інтелекту, які не відповідають інтересам працівників.
За словами фахівців UKG, це не означає, що настав час панікувати. Співробітники повинні змінити погляд на ШІ як на інструмент, який можна використовувати у своїх інтересах, а не як на загрозу безпеці роботи.
«Люди переходять до «все або нічого». Реальність така, що в більшості випадків це автоматизує задачі, а не всю роботу», – сказав головний спеціаліст із продуктів і технологій UKG Х’юго Сарразін.
Керівники, які взяли участь в опитуванні, підрахували, що 56% їх робочої сили безпосередньо використовують штучний інтелект для автоматизації або розширення робочих завдань.
Тим часом серед працівників, які вже прозоро використовують ШІ, 75% кажуть, що це робить їх ефективнішими, продуктивнішими й точнішими.
Цей результат співпав з відповідями більшості опитаних працівників (75%), які сказали, що були б більше у захваті від ШІ, якби їхня компанія була більш прозорою у використанні цієї технології.
«Організації повинні бути більш відкритими щодо того, як вони використовують штучний інтелект на робочому місці, якщо вони хочуть отримати конкурентну перевагу, заслужити та зберегти довіру своїх співробітників», – каже Ден Шаубел, керівний партнер Workplace Intelligence, яка стала партнером UKG у дослідженні.
Незважаючи на те, що лише 44% співробітників у всьому світі вважають, що вони взаємодіють зі штучним інтелектом у своєму особистому житті, насправді 90% із них кажуть, що використовували принаймні один із «тихіших» прикладів ШІ: мапи та навігацію (66%), інтелектуальний продукт/розважальні пропозиції, такі як Netflix і Spotify (50%), текстові редактори або автовиправлення (47%), віртуальні домашні помічники, такі як Alexa і Google Assistant (46%), або інтелектуальні чат-боти (31%).
Компанії, які сьогодні використовують штучний інтелект, оцінюють, що до 2028 року 70% їхніх працівників використовуватимуть його для автоматизації або розширення деяких своїх робочих завдань.
Більшість керівників (71%) вважають просування ШІ пріоритетом для їхньої організації. За словами 62% респондентів, вони принаймні трохи стурбовані тим, що їхня компанія не розвивається достатньо швидко за допомогою ШІ.
Раніше ми повідомляли, що опитування підтвердило сплеск неперевіреного коду. ChatGPT призводить до кризи DevOps.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!