Багато компаній і платформ сперечаються над тим, як обробляти контент, створений ШІ, оскільки він стає все більш поширеним. Однією з ключових проблем для багатьох є маркування такого матеріалу, щоб було зрозуміло, що не людина, а саме модель ШІ створила фотографію, відео чи аудіозапис. З цією метою YouTube виклав нові правила позначення відео, створених за допомогою ШІ.
Відсьогодні платформа вимагатиме від усіх, хто завантажує реалістичне відео, яке зроблено за допомогою змінених або синтетичних носіїв, включаючи генеративний ШІ, позначати його.
YouTube визначає реалістичний контент як будь-який вміст, який глядач може легко сплутати із реальною особою, подією чи місцем.
Якщо автор використовує синтетичну версію голосу реальної людини, щоб розповісти відео або замінює чиєсь обличчя обличчям іншої людини, йому потрібно буде додати відповідну мітку.
Також необхідно буде розкрити інформацію, якщо вони змінюють кадри реальної події чи місця (наприклад, змінюють існуючий міський пейзаж або створюють вигляд, що справжня будівля горить).
У YouTube кажуть, що він може застосувати одну з цих міток до відео, якщо автор цього не зробив, особливо якщо змінений або синтетичний вміст може заплутати або ввести людей в оману.
Команда зазначає, що хоча вона хоче дати творцям деякий час, щоб звикнути до нових правил, YouTube, швидше за все, й каратиме тих, хто постійно порушує політику, не додаючи мітку про ШІ там, де вона має бути.
Ці мітки почнуть з’являтися на YouTube найближчими тижнями, починаючи з мобільного застосунку, а потім на комп’ютерах і телевізорах.
Вони з’являтимуться здебільшого в розгорнутому описі з позначкою, що відео містить змінений або синтетичний вміст. Також буде вказано, що звук або зображення було значно відредаговано чи згенеровано цифровим способом.
Однак, коли йдеться про більш делікатні теми (наприклад, новини, вибори, фінанси та здоров’я), YouTube розміщуватиме мітку безпосередньо на відеопрогравачі, щоб зробити її помітнішою для користувачів.
Творцям не потрібно буде включати мітку, якщо вони використовували генеративний ШІ лише для допомоги у таких речах, як створення сценарію, ідей для відео або автоматичне створення субтитрів. Мітки не потрібні для явно нереалістичного контенту або якщо зміни несуттєві.
Налаштування кольорів або використання спеціальних ефектів, як-от додавання розмиття фону чи фільтрів, не вимагає від творців використання мітки зміненого вмісту.
Крім того, в YouTube кажуть, що все ще працюють над оновленим процесом запиту на видалення синтетичного або зміненого контенту, який зображує обличчя чи голос реальної людини, яку можна ідентифікувати. Вже незабаром команда планує поділитися більш детальною інформацією про оновлену процедуру.
Раніше ProIT повідомляв, що Google Podcasts закривається: як перейти з Google Podcasts на YouTube Music.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!