Соцмережа X, яка належить Ілону Маску, подає до суду на рекламодавців у межах антимонопольного позову, зосереджуючись на тому, що, як стверджувала генеральна директорка компанії Лінда Яккаріно, є систематичним незаконним бойкотом. Про це повідомляє TechCrunch.
Компанія, раніше відома як Twitter, у серпні 2024 року вперше подала позов проти Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) та її ініціативи щодо безпеки бренду Global Alliance of Responsible Media (GARM).
Невдовзі після цього WFA припинила розроблення GARM, написавши, що нещодавні звинувачення, які неправильно тлумачать їхню мету та діяльність, спричинили відволікання й суттєво виснажили ресурси та фінанси. Водночас генеральний директор організації сказав, що вона буде боротися з позовом і продемонструє повне дотримання правил конкуренції у своїй діяльності.
Згодом X додав рекламодавців, зокрема Twitch, як відповідачів у позові. Тепер же його розширено ще більше. До чорного списку додали Nestlé, Abbott Laboratories, Colgate, Lego, Pinterest, Tyson Foods і Shell.
У скарзі зазначено, що WFA організувала рекламний бойкот Х (Twitter) за допомогою GARM з метою змусити платформу дотримуватися стандартів безпеки бренду. Ці зусилля, мовляв, завдали шкоди. Зокрема, принаймні 18 рекламодавців, афілійованих із GARM, припинили купувати рекламу у Twitter у період із листопада до грудня 2022 року, а інші рекламодавці суттєво скоротили свої витрати.
«Більшість рекламних доходів X сьогодні надходить від малих і середніх підприємств, які не є членами GARM або клієнтами рекламних агентств, що є членами GARM. Оскільки в результаті бойкоту попит на рекламу на X знизився, ціна, яку інші рекламодавці X готові платити, також знизилася», — йдеться у скарзі.
Фактично, у позові стверджується, що ціни на рекламу на X залишаються значно нижчими від тих, які стягують найближчі конкуренти на ринку реклами в соціальних мережах, тому, утримуючись від покупки такої реклами, рекламодавці, які бойкотують, втрачають можливість придбати рекламний ресурс за меншою ціною на платформі з безпекою бренду, яка відповідає галузевим стандартам або перевищує їх.
Повідомляють, що власник компанії Ілон Маск сказав співробітникам у січні, що зростання кількості користувачів стагнує, дохід не вражає, і вони ледве беззбиткові.
Читайте також на ProIT: Користувачі відвертаються від X на користь BlueSky: чи підходить ця мережа для айтівців.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!