ProIT: медіа для профі в IT
3 хв

Вечір п’ятниці: у грі «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» одну з головних ролей зіграв боєць «Азову»

author avatar ProIT NEWS

Військовий 12-ї бригади спеціального призначення «Азов» Олександр «Сей» Лаптій зіграв одну з головних ролей у сиквелі культової гри «S.T.A.L.K.E.R.», яка має вийти вже у вересні 2024 року.

В інтерв’ю на YouTube-каналі «Азов» український боєць розповів, як відбувалася робота над проєктом.

У мирному житті Олександр Лаптій був актором театру і кіно, за освітою він режисер драматичного театру. Глядач міг побачити його у кінострічках «Захар Беркут», «Правило бою», «Черкаси». Також він знімався в українських серіалах.

Олександр розповів, що пропозицію анімувати одного із героїв гри він отримав від кастинг-директорки в месенджері ще до повномасштабного вторгнення росії в Україну.

«Мені просто в месенджер прийшло повідомлення від кастинг-директорки, яка займалася набором акторів для «S.T.A.L.K.E.R. 2». Вони почали із запитання: «Ви знаєте таку гру?». Я кажу: «Не те що знаю, декілька разів грав». Вони: «Все, все супер. Давайте тексти почитаємо і все буде нормально», — згадує боєць.

Однак до великої війни Лаптій встиг позніматися всього кілька днів. До роботи над проєктом Олександр повернувся, вже будучи військовослужбовцем. Потім деякі сцени доводилося перезнімати понад 20 разів через технічні проблеми та з інших причин.

«З мене «зліпили» 3D-модель. Це досить цікавий процес. Це відрізняється від кіно, набагато. На відміну від звичного кінопроцесу, коли «Камера, мотор» і ти заходиш у кадр, тут усе починається від калібровки. На тобі — купа маркерів, щоб тебе схопили, треба було зробити ритуал. Наприклад, position A, position B і там якась position C. Фіксуються камери. Вони калібруються на тебе, захоплюють твій рух і вже починається робота. Це було досить дивно, тому що це були нові «кольори» у професії, коли треба було постійно робити якісь пози. Потім почалося повномасштабне вторгнення, тож усе це відклалося. Я встиг тільки 3 чи 4 дні позніматися», — розповів Олександр Лаптій.

У лютому 2022 року, коли почалася повномасштабна війна, актор був у Чернігові. Він подав заявку для проходження базового курсу бойової підготовки та долучився до бригади «Азову».

«У кінці листопада прийшло повідомлення взяти участь в озвучуванні. Я кажу, що зможу, але це залежить від рішення моїх командирів. Буквально ввечері Редіс (Денис Прокопенко, — Ред.) дав добро. Тоді я поїхав на першу триденну сесію у Київ. За кілька днів до початку роботи тобі висилають частину сценарію, у якій ти зайнятий, щоб у тебе не було повного уявлення про всю гру. Спочатку я думав, що мені буде нецікаво грати, бо я знаю сценарій. Але я його не знаю. Я знаю тільки лінію свого персонажа і безпосередньо тих персонажів, які взаємодіяли зі мною», — каже Лаптій.

Актор-військовослужбовець зізнається, що знімальний процес був непростим. Йому доводилося грати декілька варіантів розвитку сюжету.

«Декілька варіантів закінчення. Декілька варіантів розвитку сюжету. До речі, це було досить непросто. Ти записуєш, наприклад, 6 варіантів розвитку однієї сцени, 6 варіантів розвитку сюжету. Ти не розумієш: «Це ми клеїмо сюди, а це пов’язано з тим, а це пов’язано з цим». Через 3 години ти вже починаєш не розуміти, але коли тебе коригують, тобі розказують, що це було пов’язано з тим моментом, який ми записували того разу. Якась акторська імпровізація групою постановки сприймалася позитивно. Коли актор виявляв якусь ініціативу, це було у плюс. Я втілив одного з… Для мене, це був один із найцікавіших персонажів у цій грі. До речі, я там просвистів «Як тебе не любити, Києве мій». Це буде в «S.T.A.L.K.E.R. 2», — анонсує Олександр.
Боєць каже: «Треба дожити до релізу. І треба закінчити цю війну й інтегруватися у мирне життя».

GSC Game World — це українська компанія з розробки відеоігор, яка базується в Києві. Вона була заснована в 1995 році. Найбільш відома завдяки серіям ігор «S.T.A.L.K.E.R.» і «Козаки».

Зараз студія працює над розробкою «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля». Це нова сторінка у культовій серії ігор, відомих мільйонам гравців у всьому світі.

Читайте також на ProIT: Apple дозволила Epic Games для iOS в ЄС після конфлікту з розробником гри Fortnite.

Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!

Приєднатися до company logo
Продовжуючи, ти погоджуєшся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності.