Українська студія GSC Game World випустила одне з найбільших оновлень для шутера S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Патч версії 1.5 приніс близько 300 змін, що торкнулися ключових аспектів гри: штучного інтелекту, геймплею, балансу, моддінгу та технічної частини.
Основні нововведення в патчі 1.5
- Часткове перезарядження — нова механіка, що дозволяє дозаряджати зброю без повного викидання магазину.
- Нова аномалія — у Зоні зʼявився водяний електричний торнадо, який ускладнює навігацію і додає ще більше напруги.
- Нова зброя — до гри додали пістолет Kora та гвинтівку Мосіна, що розширює арсенал сталкерів.
- Лутання мутантів — гравці тепер можуть збирати трофеї з мутантів та продавати їх.
- Кнопка «Ремонтувати все» — тепер спорядження можна полагодити одним кліком у техніка.
Реворк A-Life: жива Зона
Головною зміною став глибокий перезапуск системи A-Life, яка тепер поширюється на всю Зону. НПС більше не з’являються перед очима гравця, і не респавняться у полі зору, що робить світ більш органічним, живим та непередбачуваним. Тепер події у Зоні відбуваються незалежно від того, де перебуває сам гравець.
Підтримка модів і інструменти для спільноти
Оновлення 1.5 також принесло офіційну підтримку модифікацій через Steam Workshop та mod.io. До того ж, розробники представили Zone Kit — інструмент для створення модів, що відкриває нові можливості для творчої спільноти.
GSC попереджає, що встановлені моди можуть некоректно працювати після оновлення, тому перед використанням варто перевірити їхню сумісність.
Інші покращення
- Додано підтримку співвідношень сторін 21:9 і 32:9 для ультрашироких дисплеїв.
- Реалізовано автоматичне визначення графічних налаштувань для оптимальної продуктивності.
- Виправлено десятки помилок та покращено стабільність гри.
GSC Game World подякувала гравцям за зворотний зв’язок і підтримку, зазначивши, що «Зона продовжує еволюціонувати та ставати кращою». Оновлення 1.5 — важливий крок до вдосконалення вражень від S.T.A.L.K.E.R. 2 та поглиблення атмосфери Зони.
Читайте також: Cyberpunk 2 перейшла у фазу предпродакшну — CD Projekt Red підтвердила активну розробку.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!