Spotify, очевидно, знайшов новий спосіб підштовхнути своїх безкоштовних користувачів до платної підписки: він розміщує тексти пісень за платним екраном. Після різних повідомлень із посиланням на розчаровані пости користувачів на Reddit компанія непрямо підтвердила зміни.
Spotify повідомив у коментарі TechCrunch, що функції програми можуть змінюватися з часом на різних ринках і на різних пристроях. Відповідь вказує на те, що зміна з текстами пісень може бути не просто тестовою, але Spotify ще не готовий зробити офіційне й остаточне оголошення.
Проте і раніше були деякі ознаки того, що Spotify рухається в цьому напрямку. Минулої осені було помічено, що компанія блокує тексти пісень для користувачів, які не платять. Безкоштовні користувачі, які намагалися отримати доступ до цієї функції, побачили повідомлення «Насолоджуйтесь текстами на Spotify Premium» (платній підписці). Однак у той час представник Spotify уточнив, що зміни були лише тестом, який проводився з обмеженою кількістю користувачів на кількох ринках.
Spotify більше не називає зміни тестовими, хоча незрозуміло, чому платформа не задокументує доступ до текстів пісень як преміум-функцію десь на своєму вебсайті. Наприклад, на сторінці, де користувачі можуть оновити тарифні плани, або у довідковій документації.
Можливо, компанія все ще перевіряє місячний ліміт на тексти пісень для безкоштовних облікових записів. Безкоштовні користувачі повідомляють, що кожен раз, коли вони натискають «Показати тексти», це зараховується до нового ліміту.
Spotify не надав жодних подробиць щодо того, чому тепер текст пісень стає платним, але очевидно, що це спроба підштовхнути більше людей до платного рівня підписки. Нагадаємо, що залежно від тарифного плану ця сума коливається від $5,99 до $16,99.
В останньому кварталі кількість активних користувачів компанії перевищила 600 мільйонів щомісяця, а кількість платних передплатників становила понад 236 мільйонів, що на 15% більше, ніж у минулому році. Однак квартальний дохід випередив очікування аналітиків у €3,72 мільярда, натомість склавши €3,67 мільярда ($3,94 мільярда).
Чи спонукає блокування тексту пісень більше людей підписуватися? Це досить спірне питання. Тексти пісень доступні безкоштовно в Інтернеті та в інших програмах, які працюють разом із Spotify. Наприклад, Genius, Shazam від Apple або Musixmatch.
Раніше ProIT повідомляв, що Spotify запускає бета-версію музичних відео.
Також ми писали, що Spotify Premium збільшив тарифи у 53 країнах вперше за 12 років.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодної публікації!