Починаючи з 1 жовтня, «подкастерам білого шуму» більше не буде дозволено брати участь у рекламній програмі Spotify Ambassador Ads. Як повідомляє Bloomberg, Spotify окреслив ці зміни в електронному листі для творців.
Spotify скасовує певні рекламні привілеї для подкастів з білим шумом (з відтворенням різноманітних циклічних звуків, що здатні розслабити. Це можуть бути звуки природи, моря, дощу, чи просто білий шум), щоб збільшити річний прибуток компанії.
Spotify більше не буде витрачати свій маркетинговий бюджет на підтримку подкастерів білого шуму через Ambassador Ads. Однак такі творці все ще можуть заробляти гроші на платформі за допомогою платних підписок, підтримки слухачів та автоматизованих оголошень, подібно до реклами на YouTube.
За словами джерела Bloomberg, гроші «були витрачені недаремно», оскільки списки відтворення з навколишнім шумом часто слугують фоновим звуком, а не залучають активних слухачів.
Програма Ambassador Ads платить творцям на основі показів. У звіті Bloomberg стверджується, що деякі подкастери за допомогою програми можуть заробляти до $18 тисяч на місяць.
Відповідно до витоку документів від січня, на які посилається звіт, білий шум і подкасти навколишнього середовища були ненавмисно посилені в межах спроби Spotify просувати розмовний контент замість музики, що становить близько 3 мільйонів годин щоденного прослуховування на платформі.
У Spotify підрахували, що могли б збільшити свій річний валовий прибуток на $38 мільйонів, якби видалили подкасти з білим шумом зі своєї стрічки та перенаправили слухачів на інший тип контенту. Хоча врешті-решт це так і не вдалося реалізувати.
У межах оновлення програми Ambassador Ads Spotify збільшив поріг аудиторії, необхідний для звичайних подкастерів для участі у програмі, зі 100 до 1000 унікальних слухачів Spotify за останні 60 днів.
У компанії також заявили, що планують запросити більше хостів подкастів до своєї програми автоматизованих оголошень і що учасники можуть розраховувати на 50-відсотковий розподіл доходу.
Останній звіт про прибутки стрімінгового гіганта демонструє, що сервіс має 220 мільйонів платних передплатників, що на 27% більше, ніж у попередньому році.
Раніше ProIT повідомляв, що Spotify збільшив тарифи на Premium-підписку у 53 країнах уперше за 12 років.
Підписуйтеся на ProIT у Telegram, щоб не пропустити жодну публікацію!